toraman kardeş bayagı kymco konusunda bilgilenmişsin bak people lerin 250 lisi ile 300 ü çıktı bunlarda kymco ailesine katıldı yani kymcoda ne karada nede havada batmaz super scooterlar bak toraman kardeş gel kymco yu fazlada övme derim zira nazar falan eden olur ona göre ama sen kymco na ne olur ne olmaz diye bir adet nazar boncugu tak sitede öyle yayınla bak ben bakacam siteye kendine nazar etme bırak millet motor diye tenekeye biniyor onu motor sanıyor ah tesadüfen bir kymco ya binse bidaha kymco nun kucagından inmez o zaman gerçek motora bindigini fark eder kymco bana göre ayrıcalıktır kymco dan şaşma kymco ile dolu dolu hayatı yaşa
toraman kardeş bayagı kymco konusunda bilgilenmişsin bak people lerin 250 lisi ile 300 ü çıktı bunlarda kymco ailesine katıldı yani kymcoda ne karada nede havada batmaz super scooterlar bak toraman kardeş gel kymco yu fazlada övme derim zira nazar falan eden olur ona göre ama sen kymco na ne olur ne olmaz diye bir adet nazar boncugu tak sitede öyle yayınla bak ben bakacam siteye kendine nazar etme bırak millet motor diye tenekeye biniyor onu motor sanıyor ah tesadüfen bir kymco ya binse bidaha kymco nun kucagından inmez o zaman gerçek motora bindigini fark eder kymco bana göre ayrıcalıktır kymco dan şaşma kymco ile dolu dolu hayatı yaşa
bak arkadaşım kymco people 200 ile yaz günü en sıcaklarda istersen hiç durmadan on gün git motor da hararet nedir görmessin zira fanı motoru soğutmaya fazlasıyla yetiyor ama sen su sogutmalı dediginle çık ongün devam edemessin zira suyu eksilecektir hararet yapacaktır suyunu tamamlaman gerek kymco da kesinlikle hararetten dolayı hiç bir zaman çekiş düşüklüğü yaşamassın çünkü fanı kendini sovutmaya fazlası ile yetiyormerhaba arkdaslar bende scooter alcam bu modellerde kararsız kaldım
Kymco People S 200 (herseyi ile ideal keske bide su sogutmalı olsa)
Sym HD 200 (2. tercıh edecegım motor su sogutmalı olması nedenıyle)
Keeway Outlook 150 (fiyati ve su sogutmalı olması cok makul)
honda ses dylan (ozellikleri ve teknık servısı bakımından tercıh edılebılınır)
bunun dısında alabılecegım motorlar 2. el
2. el fıkırlerınız nedır alsam daha mı avantajlı olur
piaggio Carnaby 200
aprilia SCARABEO 200
GILERA - RUNNER VXR 200
Derbi GP1-250
teknık olarak cok bılgım yok bılen arkdaslar 4000-5000ytl civari bir butceyle ne mantıklı olur?
simdiden tesekkurler.
faninin ve motorunun iyi oldugunu biliyorum oyuzden hala ilk sirada ama izmirin sicagı da yabana atılır gibi degıl,
su sogutma ile hava sogutma arasındakı fark iyi ve kotu yanlari neler,
uzun yolda hangısı daha iyi,
tabı hem bu acıdaN hemde o motorun uzun yol gıdıp gıdemıyecegı onemlı.
ama sankı kymca agır basıyor![]()