kymco 200, sym hd 200 ,honda ses dylan

hangisini tavsiye edersiniz?

  • ses dylan

    Oy: 36 51.4%
  • sym hd 200

    Oy: 13 18.6%
  • kymco 200

    Oy: 21 30.0%

  • Kullanılan toplam oy
    70
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
kalite hız yakıt her konuda hangisini tavsiye ederdiniz niçin ?
verilen bilgiler dogrultusunda seçim yapmılacaktır kardeşime bu 3 motor konusunda yardımcı olmam gerekli tercih büyük teker olması
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
honda arkadasım.dylan 150 lık ama dıger kıyasladıgın motorlardan daha kuvvetlı,daha ekonomık,daha sorunsuz, ıkıncı elı tutuluyor.daha ne ıstıyorsun.
şeref
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
sitede hangi motor çok ise o motorunu övdügü için böyle bir sonuç çıkıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SYM HD 200 ben bu motoru gördüm,,bindim ,,kendi malım olmadığı için uzun süre kullanmadım..fakat motora hasta oldum,malzeme ve işçilik kalitesi mükemmel ,gerçekten çok kaliteli..ben Dylan ıda gördüm ,,fakat binmedim..SYM kalite olarak,,görüntü olarak abartmadan söylüyorum 5 çeker..kıyaslanamaz bile..
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Selamlar!..İlk önce Kymco 200 demeyle Kymco People S 200 ü kasdettin herhalde önce onu düzeltelim. Kymco markası bir çok kimseye yabancı olsada 1963 yılında Taiwan'da kurulmuş kuruluş olup çok yeni tecrübesiz bir firma olmadığı anlaşılmaktadır. Bu motosiklet 200 lük değil 163 cc lik 12 bg. gücünde bir makinadır. En ayrıntılı bilgileri Kymco resmi internet sitesinde basında Kymco bölümünde Ayşe Şule Bilgiç'in "mantık insanı skuteri" başlıklı yazısında okuyabilirsiniz. Bana gelince 1.5 ay önce aldığım motosikletimden çok memnunum :)herhalde benim elimde (çok titiz olduğumdan) uzun seneler gider diye düşünüyorum ve gezi yazılarımdan bir kaç fotoyla sizleri başbaşa bırakırken tabiiki karar sizin diyorum;

s6000991ir0.jpg


s6001025yp2.jpg


s6001042uc9.jpg
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
hondada guzel ama ben yıllardır kymco kullanıyorum garanddınk 150,movie 125,ve sımdı venox 250 kullanıyorum hıcbırınde bır aksılık yada parca problemı yasmadım ve ıstedıgım performansı aldım eger param olursa venoxun yanına bır kymco dan scooter alıcam bence kymco:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
toraman kardeş;
bayagı kymco konusunda bilgilenmişsin. bak people lerin 250 lisi ile 300 ü çıktı. bunlarda kymco ailesine katıldı yani kymcoda nekarada nede havada batmaz super scooterlar bak toraman kardeş gel kymco yu fazlada övme derim zira nazar falan eden olur ona göre ama sen kymco na ne olur ne olmaz diye bir adet nazar boncugu tak sitede öyle yayınla bak ben bakacam siteye kendine nazar etme bırak millet motor diye tenekeye biniyor onu motor sanıyor ah tesadüfen bir kymco ya binse bidaha kymco nun kucagından inmez o zaman gerçek motora bindigini fark eder kymco bana göre ayrıcalıktır kymco dan şaşma kymco ile dolu dolu hayatı yaşa
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
toraman kardeş bayagı kymco konusunda bilgilenmişsin bak people lerin 250 lisi ile 300 ü çıktı bunlarda kymco ailesine katıldı yani kymcoda ne karada nede havada batmaz super scooterlar bak toraman kardeş gel kymco yu fazlada övme derim zira nazar falan eden olur ona göre ama sen kymco na ne olur ne olmaz diye bir adet nazar boncugu tak sitede öyle yayınla bak ben bakacam siteye kendine nazar etme bırak millet motor diye tenekeye biniyor onu motor sanıyor ah tesadüfen bir kymco ya binse bidaha kymco nun kucagından inmez o zaman gerçek motora bindigini fark eder kymco bana göre ayrıcalıktır kymco dan şaşma kymco ile dolu dolu hayatı yaşa

İyi yazmışsında arada bir nokta, virgül koy be abicim. :rendeer:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
toraman kardeş bayagı kymco konusunda bilgilenmişsin bak people lerin 250 lisi ile 300 ü çıktı bunlarda kymco ailesine katıldı yani kymcoda ne karada nede havada batmaz super scooterlar bak toraman kardeş gel kymco yu fazlada övme derim zira nazar falan eden olur ona göre ama sen kymco na ne olur ne olmaz diye bir adet nazar boncugu tak sitede öyle yayınla bak ben bakacam siteye kendine nazar etme bırak millet motor diye tenekeye biniyor onu motor sanıyor ah tesadüfen bir kymco ya binse bidaha kymco nun kucagından inmez o zaman gerçek motora bindigini fark eder kymco bana göre ayrıcalıktır kymco dan şaşma kymco ile dolu dolu hayatı yaşa

Ben motosikletimi almadan önce bir çok model üzerinde araştırmalar yaptım. Hatta bu topiği açan arkadaş gibi en sonunda bu modellere kadar sayıyı indirgedim. Bir kere Yamaha YBR 125 ve Honda CBF 150 yi vitesli motor tecrübem olmaması ve herhangi bir alışveriş yaptığım zaman arkasında topcase olmadığı sürece malzeme koyamayacağımdan dolayı eledim. Bu makinaları kullanan arkadaşlara tabiiki saygım var tercih ve zevk meselesidir. Sym Hd 200 e gelince buradaki (Kocaeli) bayii elindeki 2006 model makinalara 5500 YTL deyip biraz üsteleyince 5000 YTL ye indirdi. Üstelik nasıl sıfır makinaysa sağı solu çizik içindeydi. Gelelim Honda ses Dylan'a herkesin bildiği gibi bu makinanın sıfırı artık çıkmıyor. Bizim Kocaeli'nde 11000 km.deki bir makinayı 4150 YTL ye satıldığını gördüm. Motoru görmeye gittiğim zaman hayal kırıklığına uğradım hem gözüme küçük geldi (1.82 boy 95 kg.ım) hemde o kadar yol yapmış bir makinaya o parayı vermek bana pek uymadı. Tekrar bir arayış içine girmişken buradaki Kymco servisinde(Special Bike) 330 km.deki şu an almış olduğum Kymco People S 200 ü gördüm. Gördüğüm ve fiyatını öğrendiğim an kararımı verdim. 3750 YTL + 250 YTL noter, ruhsat masrafı toplam 4000 YTL ye mal oldu. Şu an bu makinanın sıfırı 5180 YTL dir. Tekrar söylüyorum bu makina fotoğraflarından daha güzel kendisini görmeniz gerekiyor. Sudabatmayanadam'ın dediğin gibi motosikletime en kısa zamanda bir nazarlık ve TÜRKİYE bayrağı çıkartması yapıştırmak istiyorum:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
5
merhaba arkdaslar bende scooter alcam bu modellerde kararsız kaldım

Kymco People S 200 (herseyi ile ideal keske bide su sogutmalı olsa)
Sym HD 200 (2. tercıh edecegım motor su sogutmalı olması nedenıyle)
Keeway Outlook 150 (fiyati ve su sogutmalı olması cok makul)
honda ses dylan (ozellikleri ve teknık servısı bakımından tercıh edılebılınır)

bunun dısında alabılecegım motorlar 2. el
2. el fıkırlerınız nedır alsam daha mı avantajlı olur
piaggio Carnaby 200
aprilia SCARABEO 200
GILERA - RUNNER VXR 200
Derbi GP1-250

teknık olarak cok bılgım yok bılen arkdaslar 4000-5000ytl civari bir butceyle ne mantıklı olur?
simdiden tesekkurler.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
merhaba arkdaslar bende scooter alcam bu modellerde kararsız kaldım

Kymco People S 200 (herseyi ile ideal keske bide su sogutmalı olsa)
Sym HD 200 (2. tercıh edecegım motor su sogutmalı olması nedenıyle)
Keeway Outlook 150 (fiyati ve su sogutmalı olması cok makul)
honda ses dylan (ozellikleri ve teknık servısı bakımından tercıh edılebılınır)

bunun dısında alabılecegım motorlar 2. el
2. el fıkırlerınız nedır alsam daha mı avantajlı olur
piaggio Carnaby 200
aprilia SCARABEO 200
GILERA - RUNNER VXR 200
Derbi GP1-250

teknık olarak cok bılgım yok bılen arkdaslar 4000-5000ytl civari bir butceyle ne mantıklı olur?
simdiden tesekkurler.
bak arkadaşım kymco people 200 ile yaz günü en sıcaklarda istersen hiç durmadan on gün git motor da hararet nedir görmessin zira fanı motoru soğutmaya fazlasıyla yetiyor ama sen su sogutmalı dediginle çık ongün devam edemessin zira suyu eksilecektir hararet yapacaktır suyunu tamamlaman gerek kymco da kesinlikle hararetten dolayı hiç bir zaman çekiş düşüklüğü yaşamassın çünkü fanı kendini sovutmaya fazlası ile yetiyor
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
5
faninin ve motorunun iyi oldugunu biliyorum oyuzden hala ilk sirada ama izmirin sicagı da yabana atılır gibi degıl,
su sogutma ile hava sogutma arasındakı fark iyi ve kotu yanlari neler,
uzun yolda hangısı daha iyi,
tabı hem bu acıdaN hemde o motorun uzun yol gıdıp gıdemıyecegı onemlı.
ama sankı kymca agır basıyor:)
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
faninin ve motorunun iyi oldugunu biliyorum oyuzden hala ilk sirada ama izmirin sicagı da yabana atılır gibi degıl,
su sogutma ile hava sogutma arasındakı fark iyi ve kotu yanlari neler,
uzun yolda hangısı daha iyi,
tabı hem bu acıdaN hemde o motorun uzun yol gıdıp gıdemıyecegı onemlı.
ama sankı kymca agır basıyor:)

Arkadaşım ben Kymco'nun bir çok ürününden birini tercih etmiş ve şu an kullanan bir müşterisiyim. Binlerce km. gezmedim (henüz 1400 km. civarındayım) En uzun yol Ağva'ya kadar gidip geldim (150 km.)Açıkcası bana bu yol çok az bile geldi daha çok yol yapmak istedim kullanması o kadar zevkli. Motorun sesini duysan tamam dersin zaten.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
degil izmirin sıcagı afrika sıcaklığınada gitsen kymconun fanı sana fazlası ile yeter kymco tek kelimeyle mükemmel bir alet ayrıca su sogutmalılar fan soutmalılardan yakıt olarak daha fazla yakar fan sogutmalılar belirli güçlerdeki motorlar için daha ideal ve ekonomiktir
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Arkadaşım şimdiye kadar birçok motorum oldu.Sahibi olmadığım bir çoğuna da bindim.İmkanın varsa dylan al güle güle yıllarca bin.Bir şeyin orijinali varken kolpalarına prim vermemek lazım:cat:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
67
People S 200 kullandım hondayıda kullandım sana tavsiyem ikisinide kullan öyle karar ver bana sorarsan açık ara People S 200 derim çok iyi viraj kabiliyeti daha iyi fren durma mesafesi çok daha kıvrak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst