Kuzeye doğru yola çıktım!

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eyvallah beyler, fırsat bulunca sorulan sorulara cevap vereceğim.

10456011_878663852148070_3951678303383780781_n.jpg


10553431_878516958829426_932349777686595621_n.jpg


10514542_878494825498306_5673748866279717248_n.jpg
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
heheh, bir süre sonra dikkatini çekmemeye başlıyorlar. bu iyi bişey değil bence :D

10446011_882995941714861_7040213715448009057_n.jpg


10432472_882278338453288_7501119765182988119_n.jpg


10580193_882277558453366_4917709654409697093_n.jpg


10517547_882270378454084_8968444967892651765_n.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
burasımım adımı unuttum ama batuma yakın bi şehir, o raylar ruslardan kalma eski bir demir çelik fabrikası arasındaki raylar. ben geçerken baya konvoy vardı.

10320475_872661926081596_2746796291449354854_n.jpg


kazbegi sınır kapısı gürcistan tarafı :)
burada baya anım var. sanırım yine boş pek sıra yoktu.

10414072_874826892531766_6815939271397268078_n.jpg



işte bu da aynı noktada ben :)

img_1807.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Heheh :) Senin baya çileli mi geçmişti Rusya, neler olmuştu?
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Başlığı daha yeni fark ettim . İlk mesajınızda yürü be aslanım deyip takibe başladım. Sanki bakkala gider gibi yazmışsınız :D Helal olsun . İyi sürüşler unutulmaz mutlu sonlu maceralar dilerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst