Kuzeye doğru yola çıktım!

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yav Ardeşen'e gelip bizleri niye aramıyosunuz :) bu aralar bir sürü tur düzenleyen görüyorum Ayder Yaylası yolunda sadece selektörle selamlaşıyoruz.
Geziniz süper oluyor, takipteyim
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Kuzey derken Türkiye'nin kuzeyi sanmıştım...


Vay beeeaaaa!...:queen::queen::queen::queen::queen:

Takipe aldım.. Hayırlı yolculuklar...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
10453080_870993882915067_8217506092787443425_o.jpg
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
Ben de Edirne-Trakya tarafları sonrası boğaz köprüsünden asyaya geçip yola devam edersin diye düşünmüştüm. Çok küçük düşünmüşüm mevzuyu
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
kuzeye doğru başlığını görünce antalya dan istanbula mı yolculuk dye düşünmüştüm.. ama.. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
10384600_873355056012283_1968526643097110461_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

972151_873856725962116_703494328668117389_n.jpg


10449539_873605232653932_4524938335652244509_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst