KUZEY RÜZGARI ESSİN ARTIK:)

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
0
Merhaba

Ben halil 25 yasındayım memurum.Tranzonluyum iş nedeniyle siirtte yaşıyorum.Karadeniz rüzgarını bu yörede estirmek için; babamdan gelen motor aşkını buralarda sürdürmek hevesiyle yeni nesil YAMAHA YZF-R25 ile siz saygı değer arkadaşların arasındayım.Herkese sevgi ve saygılarımı gönderiyor, aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.İyi günler.:)
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Hoşgeldin halil. Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eder inşllah. Tekerin düz bassın 👍
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Hoşgeldiniz :)
Motorunuz hayırlı olsun lansman fiyatıyla mı aldınızız acaba ?
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
hoş geldin r25 güzel ama başlangıç motoru için biraz güçlü kalabilir yeni başlıyorsan lütfen üst devirlere dikkat et.

Tekerin düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst