Kuzenimin MZ'i

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende düşünmeden alırım.... Tabi fiyatı uçmassa.......
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaşım sanırım yamaha xt660 ın motor parçaları olabilir
MZ in internet adresi www.muz.de :cat:

buda ürettikleri motosikletlerden biri olan MZ rt 125 ön ve arka disk fren sıvı soğutmalı ve 15hp lik bir makineye sahip
773pxmzrt125ny2.jpg
parça konusunda haklısın.benim kuzen bazı parçaları yamaha xt660 tan takmış zaten.ikisinin motor aksanımda büyük benzerlikler var.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Gerçekten güzel mz 1000 cc ye kadar üretilen motorları var ama fabrika türkiyeye taşınırken sadce 2 model getirilmiş 251 ve 301
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
ozi2002 o söylediğin yanlış çünki onların dışında 150 ve 125 lik mezlerde varyani sırayla:
125,150,251,301 sen görmediysen bile sivasta var hepside 2 zamanlı
Bu arada kuzenine hayırlı olsun MZ in yani modellerinde çok güzel motosikletler var sitesinde gezip baktım alman malman adamlar yapmışlar hem bmw motorlarıda arabalarıda alman :)
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
Gerçekten güzel mz 1000 cc ye kadar üretilen motorları var ama fabrika türkiyeye taşınırken sadce 2 model getirilmiş 251 ve 301

iki zamanlı makinelerin üretimini MZ 90'lı yıllarda bıraktığında Kombassan&Kanuni firmasına bu iki zamanlı motorların patentini vermiş yani Almanyadaki MZ fabrikasının taşındığı felan yok sadece artık 4 zamanlı makineli motosikletler üretiyor..
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
:pale:Bizim oralarda pek tutulmaz herhalde. Zamanında mobiletini getir MZ'igötür kampanyasında çok ölen olmuş o yüzden ölüm motoru kaldı MZin adı.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
:pale:Bizim oralarda pek tutulmaz herhalde. Zamanında mobiletini getir MZ'igötür kampanyasında çok ölen olmuş o yüzden ölüm motoru kaldı MZin adı.

konuyu daha detaylı yazabilirmisin.ölüm motoru olayı neymiş merak ettim.
bide sizin ora neresi?oda ayrı bi konu.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar moralinizi bozmak istemem ama mz in yeni modelleri sadece bizde yok.. Allahım ben Mz in sitesini her gezdiğimde tilt oluyorum.. Ne yamaha, ne honda... Hele bir binliği varki görseniz dostlar başına.. Sırf onun için Almanya ya bile yerleşebilirim.. öyle güzel yani.. ah keşke gelse ya yeni modelleri...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Arkadaşlar moralinizi bozmak istemem ama mz in yeni modelleri sadece bizde yok.. Allahım ben Mz in sitesini her gezdiğimde tilt oluyorum.. Ne yamaha, ne honda... Hele bir binliği varki görseniz dostlar başına.. Sırf onun için Almanya ya bile yerleşebilirim.. öyle güzel yani.. ah keşke gelse ya yeni modelleri...
sanırım bahsettiğin model bu.motor güzel duruyo gerçektende.
81orgth2.jpg

82orgue2.jpg

958orguk5.jpg
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Turkiye'deki Distributor'ler niye bunlari gormezler bilmem ki...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
yaw ne motormuş be kardeşim.yazan yazana ...harbidende hasta oldum bende motoru gördüğümde.:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511

Bu da bir Mz


Hatta bu da..

Ve tabiki bu da.. Ama hic biri Turkiyede degil..!
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
motopirate arkadaş biz Burdur'un Bucak ilçesinde ikamet ediyoruz. Antalya'ya 1 saat mesfede. 90 lı yıllarda mobiletinden kurtulan gençler çok güçlü MZ motorlarını gücünü daha iyi hissetmek için Antalya'ya giderdi. Tabi orada çubuk beli var sahil yolu, kamyonlar bunlar hep kazaları artırmış. Ondan sonra MZlerin adı ölüm motoruna çıktı.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
motopirate arkadaş biz Burdur'un Bucak ilçesinde ikamet ediyoruz. Antalya'ya 1 saat mesfede. 90 lı yıllarda mobiletinden kurtulan gençler çok güçlü MZ motorlarını gücünü daha iyi hissetmek için Antalya'ya giderdi. Tabi orada çubuk beli var sahil yolu, kamyonlar bunlar hep kazaları artırmış. Ondan sonra MZlerin adı ölüm motoruna çıktı.
bilgilendirdiğin için saol.aslında mz'in bir suçu yokmuş kzalarda.
başka marka olsaydı ölüm motoru o olacaktı sanırım.teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst