parça konusunda haklısın.benim kuzen bazı parçaları yamaha xt660 tan takmış zaten.ikisinin motor aksanımda büyük benzerlikler var.arkadaşım sanırım yamaha xt660 ın motor parçaları olabilir
MZ in internet adresi www.muz.de :cat:
buda ürettikleri motosikletlerden biri olan MZ rt 125 ön ve arka disk fren sıvı soğutmalı ve 15hp lik bir makineye sahip
![]()
Gerçekten güzel mz 1000 cc ye kadar üretilen motorları var ama fabrika türkiyeye taşınırken sadce 2 model getirilmiş 251 ve 301
ale:Bizim oralarda pek tutulmaz herhalde. Zamanında mobiletini getir MZ'igötür kampanyasında çok ölen olmuş o yüzden ölüm motoru kaldı MZin adı.
sanırım bahsettiğin model bu.motor güzel duruyo gerçektende.Arkadaşlar moralinizi bozmak istemem ama mz in yeni modelleri sadece bizde yok.. Allahım ben Mz in sitesini her gezdiğimde tilt oluyorum.. Ne yamaha, ne honda... Hele bir binliği varki görseniz dostlar başına.. Sırf onun için Almanya ya bile yerleşebilirim.. öyle güzel yani.. ah keşke gelse ya yeni modelleri...
arkadaşım sanırım yamaha xt660 ın motor parçaları olabilir
MZ in internet adresi www.muz.de :cat:
buda ürettikleri motosikletlerden biri olan MZ rt 125 ön ve arka disk fren sıvı soğutmalı ve 15hp lik bir makineye sahip
![]()
bunlar da çok yakışıklı keratalarmış doğrusu...
bilgilendirdiğin için saol.aslında mz'in bir suçu yokmuş kzalarda.motopirate arkadaş biz Burdur'un Bucak ilçesinde ikamet ediyoruz. Antalya'ya 1 saat mesfede. 90 lı yıllarda mobiletinden kurtulan gençler çok güçlü MZ motorlarını gücünü daha iyi hissetmek için Antalya'ya giderdi. Tabi orada çubuk beli var sahil yolu, kamyonlar bunlar hep kazaları artırmış. Ondan sonra MZlerin adı ölüm motoruna çıktı.