Kuyumcudan Satılık olunca ne oluyor :)

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Kuyumcular zengin olur,tok olur..aslında imaj budur..Fakat kuyumcu tarzı ss tir.bu choper..
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
demek oluyorki zenginim param var tokum pazarlik yapmam zaten birkac tane de arabam var o sebepten pek binmedim arasira soyle hava almaya ciktik o kadar istedigim parayi vermezseniz satmam demek oluyor bence benim kendi fikrim yani...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
karnım tok param var önemsemem motoru nasısa param var alırım yenisini ne gerek var temiz bakmaya :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Doktordan satilik,
bayandan satilik
olunca oluyo da, kuyumcudan niye olmasin?
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Öyle bilmemkimden yazdıklarında aksine hiç bakmıyorum hele bayandan yazdıklarında hiç hiç bakmıyorum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende ilan verirken bekçiden satılık diye ilan verecem bu ne yaw böyle makara mı yaptıklarını sanıyorlar acaba şey geçer gibi yani
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Motosikletin bir tarafından servet çıkabilir dikkat edin demek istiyor. :p
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
Arkadaşlar adam kilometresini yanlış yazmış :queen: sondaki metre ölçen kısmı da km sanmış güzel amcam :pr: 6 yaşındaki bir motorun 3169 kmde olması da gayet başarılı :p
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
bende bilgisayarcıyım motosikletimi satarken bilgisayarcıdan satılık scooter yazcam:mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kuyumcudan satılık iş için olabilir takas falan .. geçen sene bende buna benzer bi ilan vermiştim :) karşılıgında ürün aldım .. karşılıklı ticaret yani..

doktordan olunca noluyo onu anlamıyorum .. ne gibi bi etkisi var. saglıgı sıhhati yerinde mi oluyo aracın :D

heleki bayandan satılık ilanları daha degişikk .. ilginç :D
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
5
Herkeze merhaba arkadaşlar;
Siteye uzun zamandır üyeyim ama bir türlü yazmak için konu bulalamıştım.
Bi konuda sizlerin bilgi birikimine ihtiyacım var.
2011 CBF 1000 motorum için perofrmans eksoz araştırıyorum. Sadece tüp olucak.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Cihat Taygut arkadaş belki sen daha çok yardımcı olabilirsin bu konuda aynı makina varmış.
Herkeze iyi günler:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst