Kim hortlatmışsa güzel hortlatmış.
Bu tür çalışmalar avrupa da çok yapılıyor.
Motosiklet üzerindeki tek değişiklik, kuyruk ve grenajlar değil üstelik.
Peki güzelim motosiklet neden bu hale getirliyor?
Efendim, amaç, race motor özelliklerini naked bir motosiklette kullanabilmek.
Bildiğiniz gibi yarış motosikletleri kullanımı problemli motosikletler.
Fakat hız yapmayı da seviyoruz.
Yani hem kullanımı kolay, düşük hız ve devirlerde hararet yapmayacak, hem de bastıkmı gidecek bir motosiklet istiyoruz.
İşte o zaman bu çözüm devreye giriyor.
Düşünsenize, R1 ya da CBR100 RR motosikletinizi böyle şekilsiz bir hale soktunuz.
Daha sonra ışıklarda yanınıza Bir Kawasaki Z serisinden ya da Hornet diyelim, bir motosiklet geldi.
Hiç bir şeye benzetemediği motosikletinize küçümser bir bakış atıp hafif hafif gaz veriyor. Yani varmısın? diyor.
Sessiz sessiz bekliyorsunuz.
Yeşil yanıyor.
Gazlayıp, dikiz aynanızda arkadaki arkadaşın suratını görmeye çalışıyorsunuz.:mrgreen:
Evet amaç bu.
Şimdi çirkin diyenler bir daha düşünsünler.
Ben de düşüneyim. Hakikaten çirkin..
