Kuyruksuz Suzuki

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kim hortlatmışsa güzel hortlatmış.

Bu tür çalışmalar avrupa da çok yapılıyor.
Motosiklet üzerindeki tek değişiklik, kuyruk ve grenajlar değil üstelik.
Peki güzelim motosiklet neden bu hale getirliyor?

Efendim, amaç, race motor özelliklerini naked bir motosiklette kullanabilmek.
Bildiğiniz gibi yarış motosikletleri kullanımı problemli motosikletler.
Fakat hız yapmayı da seviyoruz.
Yani hem kullanımı kolay, düşük hız ve devirlerde hararet yapmayacak, hem de bastıkmı gidecek bir motosiklet istiyoruz.

İşte o zaman bu çözüm devreye giriyor.

Düşünsenize, R1 ya da CBR100 RR motosikletinizi böyle şekilsiz bir hale soktunuz.
Daha sonra ışıklarda yanınıza Bir Kawasaki Z serisinden ya da Hornet diyelim, bir motosiklet geldi.
Hiç bir şeye benzetemediği motosikletinize küçümser bir bakış atıp hafif hafif gaz veriyor. Yani varmısın? diyor.

Sessiz sessiz bekliyorsunuz.
Yeşil yanıyor.
Gazlayıp, dikiz aynanızda arkadaki arkadaşın suratını görmeye çalışıyorsunuz.:mrgreen:

Evet amaç bu.:p

Şimdi çirkin diyenler bir daha düşünsünler.:)

Ben de düşüneyim. Hakikaten çirkin..:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
patriote durumu gayet güzel açıklamışsın sagol:rendeer:

Şimdi çirkin diyenler bir daha düşünsünler.:)

Ben de düşüneyim. Hakikaten çirkin.:)

bu cümlede koptumm:queen:

bende düşüneyim bariii:p:mrgreen:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
hmm... hem kuyruksuz, hem de kafasız bir hayabusa...
adam naked yapmış motoru yaa.. :D
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazığım geliyor bu motorları böyle görünce.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bu motorun sahıbının bır suru artcı olacak arkadası var...oda onlardan bıktıgı ıcın sagını solunu sökmus goymus....yada parasızlıktan satmısta olabılır....:p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Parasızlıktan yaptıramamışdır :)


Benim görüşümm fena olmamış biraz düşüünün herkesden bu motor var nasıl ayrılacak, değişimle o adam da onu yapmış zevkini ortaya koymuş şekil ortada
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
valla kullanan arkadaşın tutunamayıp egzozlara oturmasını düşünmek istemiyorum.(tabi sıcakken) :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hortlatan güzel hortlatmıs ama bu biraz kaza yapmıs yaptırmaya üşenip parçalarını çıkarttırmıs gibi durmus :queen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
ya belki adam kazalı aldı motoru grenaja mrenaja para kalmadı böyle idare edecek bi süre,yada adamın poposu hep üşüyodur yaz kış ısıtmak içindiryada artçı almamak için yapmıştır,yada adam manyaktır:queen:abi bunlarda para mı çok akılmı yok
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayat buysa hayabusa :D adam naapmış öle

iik hortlatmışsınız yoksa nası görcez bu canım aleti

de tipsiz olmuş biraz amacı neki bu adamın karı ne olabilir böylece motorun aerodinamiğinide bozmuş olmasın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır arkadaki busa buda busa şasiyi biraz inceleyin busa bu motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst