kuvvetmira sezon açılışı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
zamanın birinde, kışın çok sert geçtiği bir iç anadolu şehrinde; kardan, soğuktan bunalıp her gün "bahar gelsin" diye rabbine yakaran bir zat yaşarmış.
soğuk gecelerde "ya rabbil alemin, artık bahar gelsin, çok sevdiğim otomobilimle; çamur olur, altı yere sürter, kaportasına taş değer demeden, dere tepe, arazi gezeceğim diye adak adarmışımış.

gün olmuş, devran dönmüş, zatın isteği kabul görmüş, bütün cıvıltısıyla bahar gelmiş. mübarek de verdiği söz üzere arabasını yıkamış, cilalamış, lastik basınçlarını ayarlamış, tam kontağı çevirip araziye vuracakmış ki
yukarılardan bir ses işitmiş;
"sen bir kışı motorsuz geçirmekle imtihanı geçtin, al onun yerine bununla gazla!!"



 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
ooo başkan sahalara dönmüş.

Valla motoru bende sahalara hazırladım 10 gündür hava efsane güzel idi; ilk kez bi uzun yol yapayım dedim hoop izmir/manisa fırtına başladı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız bol gazlamalı bi sezon olsun inşallah. Az kaldı fişşek gibi bi dual sportla bende geliyorum Kızılcahamam - Bolu nun balta girmemiş orman yaylalarına 😀

Sonra gidip ormana böyle haykırıcam
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Forum 2 güne 1970 üniversite çıkışına dönecek :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
ooo başkan sahalara dönmüş.

Valla motoru bende sahalara hazırladım 10 gündür hava efsane güzel idi; ilk kez bi uzun yol yapayım dedim hoop izmir/manisa fırtına başladı.

Manisa'da havalar iyice bahar havası halini aldı. Gelirsen tanışma imkanımız olur belki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst