[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
aaa benim de gösteri var mehter gösterisi, bende ordan gösteriye çıkarımmm:mrgreen:
hanende de boş ver vardır isteyeni gösteriye çıkara bilirim?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
cellestial 77 kastım bütün yeniler tabiki herzaman bekleriz motosikletiniz olmasa bile tanışma amaçlı görüşe biliriz diye düşünüyorum biz genellikle atatürkbulvarında aga mangalda oluruz cafe şakranın karşısı bekleriz mutlaka ; alp ve hayati abi çok saolun bu ün hastahaneden çıkardım enişteyi baya iyileşti; bu arada mustafa abi fikir canavar bana uyabilir
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
heeeeeeeyyyyyyyyyyyyyytttttttttttttt bişey yok sakin olun icimden nara atmak geldi heeeeeeyyyyyyyttttttttttttttttttttttttt

ben nara atsam ne olacakki kimse yok
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
20
cellestial 77 kastım bütün yeniler tabiki herzaman bekleriz motosikletiniz olmasa bile tanışma amaçlı görüşe biliriz diye düşünüyorum biz genellikle atatürkbulvarında aga mangalda oluruz cafe şakranın karşısı bekleriz mutlaka ; alp ve hayati abi çok saolun bu ün hastahaneden çıkardım enişteyi baya iyileşti; bu arada mustafa abi fikir canavar bana uyabilir


öncelikle geçmiş olsun. inşallah uğrayacağım. Motor varda Puch var:) onunla oralara gelipte karizmayı çizmeyelim. :)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
evet alp kesinlikle bol actionlu özellikle benim açımdan boldu nissan bi pikapla kaldırım arasında kalınca bol action oluyo
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
ahanda benden resim size;
dsc00026kk2.jpg

dsc00027hk3.jpg

ahanda resim nası yakışmışmı dügünlere itina ile kiraya plotu ile birlikte verilir
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hacı Allah korudu valla ama pickup lının yaptıgıda denyoluktu bidaha motorluya yaklaşamaz oooo
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Adam korkudan ne yapacağını şaşırdı, az kalsın ağlamaya başlayacaktı emme
neyse salıverdik hayvanı:mrgreen:
Bu arada abi sünnet için kiralıyoz biz motoru çünkü önünde "UCUNDAN ACIK"yazıyo.:mrgreen::cherry::bounce::queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
O zaman da İsmail'in niyeti yine kötü olabilir.
Pilavlık parçaya göz dikebilir.:queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ne resmi yaw.Sizi gidi internet motorcuları.:p
Resimlerle mi avunuyonuz artık.:mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
kütahyalı arkadaşlar artık bende kütahayadayım.umarım en yakın zamanda siz motorcu arkadaşlarla karşılaşırım ve seyahatlarinize katılırım :) . A-2 ehliyeti için tavsiye edeceğiniz vitesli motoru olan bir ehliyet kursu varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst