[Kütahya - MT]

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
kırkaya araba ile degil motorla gitmek daha zevkli olur diye düşünüyorum. süleymen abim ben ismail gel abi alalım artık sanada motoru alalım abi bak etme sana bi shadow yakışır abi
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
üleeeeennnnn ı com back ülenn geri döndüm habarınız ola nerlerdesiniz oluuum
kimse yok ortalıkta festivaldasınız demiii eyi bakam bende cuma gecesi geldim cumartesi iğrenç bi sınava girdim pazar işbaşı :( bu sene çok istiyodum emoka gitmeyi ama nasip değilmiş napalım hayırlısı olsun

gecikmeli olarak mesajlara geçeyim
alpcim doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere
hayati abi geçmiş olsun abi onu bende denediydim bi giderken motordan inmeyi:queen: ama durunca inmek daha iyi abi bu arada oldun abi artık tamam motorcusun yanlız bide motor alırsan tam olacak:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bizim Altımızdaki velespit mi yaf:queen:
Ben bi daa deneyecem.İlkinden bişi anlamadım.:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
gelemiyen çok şey kaçırdı diyeyim ve bir iki denedğim test motorunun resmini koyeyim.aslında motoru aldıktan sonra geri vermek hiç içimden gelmedi ama ......

gsr 600...202 gördüm ve hala yaşıyorum:p bu arada 4den 5 e geçerken bunun önü kalkıyomuş:p



moto parkın bi kısmı, BMW leri bedava dağıtmışlar heralde çok fazla vardı da:silent:

bu da v-strom nasıl bi tork varsa direksiyonu tutmakta dahi zorlanıyosun gazı açınca



bu arada cuma gecesi cahit berkay mogollar va emre karaca (cem karacanın oğlu)vardı cumarteside kurtalan ekspres
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
yaaa emok işte inan arkadaşlar grup olarak gidebilseydik daha cok sevinecektim ama olmadı seneye inşallah diyorum ama tabiki siz yoksunuz diye eğlenmedik sanmayın cooookkkkk süper bi organizasyondu sanki bir hafta tatile cıkmış gibiydim anlatılmıyor bunu yaşamak lazımdı sizin adınıza üzgünüm seneye görün beni orlarda bütün kupaları toplayacağım
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu senekindekini hep kütahyalılar topladı seneye bizde katılırsak millete kupa kalmıyacak heralde öbür seneyede kütahyalıları almazlar heralde.......:p
abi bu arada elindeki resimleri eklesene
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
arkadaşlar biradan sanırımsam galiba karadeniz seyahatine başlıyoruz her tabelanın resdmini çeklip size göndereeceğiz kafanızı yormayın sşz :D:D:D:D:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
sevgili arkadaşlarım hayallerim gerçekleşiyor ben ve özgür (fırfır) yola çıkıyoruz karadeniz turuna size münkün oldugunca yazıcaz artık siz onlarla idare edin:pr::pr::pr: esen kalın efenim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
NEEE karadenizmi gezimi nasıl kim :cyclopsan vay bee ulen biz bakkala bile gidemiyoz artık motorla adamlar karadeniz yapıyo helal size gençler yolunuz açık olsun hayırlı yolculuklar aman dikkatli olun
yok arkadaşlar yauv yoğun iş temposu motorcuyu bozuyo yauv :queen: özledim valla şöyle bi tam kadro gezmeyi
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
evet zeki seni aramızda görmek isteriz arkadaşlar yolunuz acık olsun tekeriniz düz bassın bizi haberdar edin emi
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İsmail ve Özgür yolunuz açık olsun.Sağlıcakla gidin gelin.Bizi haberdar etmeyi ihmal etmeyin...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
sımtıfanın tükkanının önünde yolculuğa hazır bir motosiklet HAREKET ZAMANIIIIIIII brummm brumbrumbrum
dsc00002fw1.jpg


İlk gördüğümüz levha :mrgreen:
dsc00010vr9.jpg


adapazarı tabelasını ya birileri çaldı tencere yapmak için yada biz çok hızlı geçtiğk görmedik yuhahahaha

burası karadenize ilk çıkışımız. ayrıca kamp yerimiz
dsc00013mn5.jpg


neyse arakadaşlar yol bizi bekler daha yemek yiyeceğiz resimlere kaldığımız yerden devam ederiz oki doki darılmaca yok ismailin çooook ama çok selamı var herkese tüm siteye
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bora bişey değil cumartesi felan hiç gözükmedin?


cumartesi acilen eskişehire dönmem gerekti sabah erkenden geri döndüm bu arada az öncede fanta gençlik festivalinden geldim harikaydı keşke kütahyalı kardeşlerimizde katılabilselerdi

Yolculuğa çıkan arkadaşlarada kazasız suruşler diliyorum
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
arkadaşlar inanın şu bi gercek sizi kıskanarak resimlere bakıyorum ama inanın siz ne kadar heyecan duyup zevk alıyorsanız bende sizinle birlikte yaşıyorum sizleri cok seviyorum kendinize iyi bakın sağlıcakla dönün ve resimleri aksatmayın bekliyoruz
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
arkadaşlar inanın şu bi gercek sizi kıskanarak resimlere bakıyorum ama inanın siz ne kadar heyecan duyup zevk alıyorsanız bende sizinle birlikte yaşıyorum sizleri cok seviyorum kendinize iyi bakın sağlıcakla dönün ve resimleri aksatmayın bekliyoruz

Mustafaya canı gönülden katılıyorum. Hayırlı yolculuklar, tekeriniz dümdüz bassın:cat:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
zaten telefonu bana kızıp kapatacaklar heralde:p neredesiniz diye sürekli arıyorum beyler gönlümüz sizinle aman diikkat edin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst