[Kütahya - MT]

Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
arkadaşlar bu pazar program nedir ben ortalığa bişey atayım aizona derim ama sabah erken olacaksa evet bekliyorum sizden haberleri leeee metin şu resimleri atsak artık:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Buluşma Saati: 08:00

Hareket Saati: 08:30

Buluşma Yeri: Atatürk Bulvarı Okyanus Tekel

Güzergah: Kütahya-Afyon Afyon sapağından Kütahya-Gediz,İzmir yolu

Toplam Yol: 120 Km

Hız: Yerine göre 70-100km/h arası

Yol Durumu: Asfalt - Yer yer stabilize olabilir

Gezilecek Yerler: Çavdarhisar-Aizonai Antik Kenti

 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Bence bu hafta Aızona işini haftaya bırakalım...
Bu hafta aramızda olamayacak arkadaşlar var.
Onun için en iyisi haftaya Aızona diyorum...
Görüşlerinizi yazarsanız bir orta yol bulmak
daha kolay olacak arkıdeşler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Akşam saat 20.00 kadar gelecek-gelmiyecek arkadaşlar buraya yazarlarsa karar almamız daha kolay olacaktır bence...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ibrahim ıspartaya gidecekmiş veya gitti heralde, bana her yol ankara nasıl derseniz ben her yere varım
MİLLET AKŞAM 22:00 DA ŞAKRA DAYIZ
yarın için beraber bi rota çizelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
valla arkadaşlar ben akşam gelemem saat 22 00 da benim mesai başlıyo işteyim çarşıya doğru siparişim olursa uğrarım geçerken siz programı yapın ben uyarım ama benim önerim şudurki yarın sabah toplanıp şöyle faazla açılmadan turlıyalım derim akşam toplanacaksanız şakrada karar verirsiniz bana haber verin ben gelirim ona göre sabah ok öptüm hepinnizi hadi dıkıyom:queen:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
hayati abi sen motor işinimi burakıyon mu yoksa hic biryerde yoksun cok ayıp:farao: arkadaşlar hakkaten şu gezi işini haftaya buraksak bonapart güzel bi program yapmışsın eline sağlık ama bu hafta bizim motorlar değişmedi şimdi eski motorlar sorun yapacak gibi o yüzden kafamız ağrımasın
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
şakra işi neden 22:00 daha erken buluşalım derim. program gayet güzel benim pazar günü saat 16:00 da geri işe gelmem gerekiyo o yüzden erken yola çıkmamız benim için iyi olur. ama bide tabi arkadaşların motorları degişmedi o yüzden kütahya da ufak turlar yapmamız bu hafta iyi olur nede osa arkadaşların motorları emanet sayılır
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
O zaman programı aynı şekilde haftaya pazar gününe erteleyelim.Bu hafta pazar gününe gelince Enne Barajının üstündeki mesire yerine gidip kafamıza göre mangal tarzı takılalım diyorum ne dersiniz arkadaşlar.Başka fikirleride bekliyoruz...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşlar yine şakradaydık tabi yine dolu taştı.düğünlerdeki gibi dışarıyada sandalye attık veeeeeeeeee kampa gittik tabi gitmeyi gece 24:00 gibi kararlaştırdık.ve resimlere gelelim.....





 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
hayati abi sen motor işinimi burakıyon mu yoksa hic biryerde yoksun cok ayıp:farao: arkadaşlar hakkaten şu gezi işini haftaya buraksak bonapart güzel bi program yapmışsın eline sağlık ama bu hafta bizim motorlar değişmedi şimdi eski motorlar sorun yapacak gibi o yüzden kafamız ağrımasın

ben anlamadım bu işi:silent: ne motoru?ne değişmesi?ne sorunu?
Yoksa çin çan çon meselesi mi?:queen:

Alp geceden mi gittiniz geziye? Bravo doğrusu:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
yaww kampa bende gelecektim ama malumyanınızdan kalktım gitttim arkadaşlara söz vermiştim gece takılırız die :( böyle bir plan olduğunu bilsem söz vermezdim :) bidha söz yok kimseye cumartesi gecesinden itibarennn... güzel olduğuna dair duyumlar aldım ;) kısa süreli kampınızın..... bidahaki sefere inşallah beraber.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
evet abi gece 24:00 gibi kararlaştırdık 2-3 saat içinde kamp yerindeydik çok güzeldi.ama benim için biraz soguktu, tulum götürmediğim için.artık bi daha ki sefere tam kadro gideriz inşallah.
özgür çok acele kararlaştırdık ne nasıl oldu hala anlamayamadım bi dahaki sefere inşallah hep beraber gideriz
millet uykusuzluktan daha nete girememiş:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
129
Şakra ya gelemedik malum bu yüzden haberim olmadığı için katılamadım.Elinize sağlık arkadaşlar mükemmel olmuş...
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
evet arkadaşlar kamp işi hakkaten cok güzeldi anlatılmaz yaşanır derler ya işte öğle.bu işi inşaallah en yakın zamanda ekip olarak yapmak isteriz inannın dağda 2 saat uyuduk ve o kadar mükemmel dinlendikki anlatamam tabiki dağ ve motorda birleşince keyfimize doyum olmadı
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
napıyonuz le siz gecenin ikisinde kampa mampa kityonuz alayınız dengesiz olum sizin :queen: neyse güzel olmuş hakkaten bravo yani inşallah hep beraber tam kadro tekrarlayalım arkadaşlar :mrgreen: hem banada uyar malum gece 02:00 den sonra müsaitim tabi ekstra mesai çıkmazsa :p (metin abem saygılar) bu hafta sonu tam kadro oluruz heralde artık şöyle güzel bi gezi patlatalım dostlar.:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Bu arada beyler Bonus İsmaili göreniniz varmı???:p
Sesi soluğu çıkmıyo bu aralar...
Beyler allah akıl fikir versin:silent: eeeee şey pardon
elinize sağlık diyecektim.:queen: Siz neler yapıonuz öleee
dağ mağ gece kamp mamp... olum kurtlar filan yer sizi...
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
hayati abi cin can conların değiştiriyoruz ama yine cin can con alıyoz metinle ikimiz regalle takas ettikde ama en azından biz motorlarımızla geziyoz hayati abi ya sen mobiletle görünmüyon artık ve inşallah yarın alıyoruz artık motorları motorum motorum motorum bulduruve yarabbim motorumu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst