- Katılım
- 18 Tem 2006
- Mesajlar
- 232
arkadaşlar bu pazar program nedir ben ortalığa bişey atayım aizona derim ama sabah erken olacaksa evet bekliyorum sizden haberleri leeee metin şu resimleri atsak artık

hayati abi sen motor işinimi burakıyon mu yoksa hic biryerde yoksun cok ayıp:farao: arkadaşlar hakkaten şu gezi işini haftaya buraksak bonapart güzel bi program yapmışsın eline sağlık ama bu hafta bizim motorlar değişmedi şimdi eski motorlar sorun yapacak gibi o yüzden kafamız ağrımasın