[Kütahya - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
hayır canım oluy mu öle şey :cherry:
B+A2 ehliyet, 2 tane kask, pantolon, mont, eldiven, branda hepsi mevcut :p
sayayım mı daha :silent:
yani ehliyetten deil hayat şartları, kurs, okul, ödev, sınav falan filan :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm olsun kutahya...
masallah ıyı gezmıssınız...tawsanlıya kadar gelmısken burayada gelıverseydınız:p
laf aramızda cıkın gelın bı pazar gunu yaa...en son bız gelmıstık galıba sıra sızdeydı :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi tel yoktu yanımda resim çekemedim ne yazikki.ama metin abi ile ismail de var onlara ekletelim abi.
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
merhaba kütahya,
ben eskişehir mt den. zonex ile birlikte araziye çıkıyoruz genelde. sizin gruptanda 2,3 kişi varmış. haberleşip beraber güzel mekanlarda buluşa biliriz.
tozdan çamurdan korkmayanları bekliyorum:cat:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
gunaydın kutahya

nasılsın hayatı abı herkese selamlar

sızlerle bulusup asfaltın dısındada beraber yol tutmak moto cross verdıgı ozgurlugu yasamak ısterım

gorusmek uzere
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
hayati abi önce istanbuldan bir kaç resim:
foto338xn8.jpg

foto339sf9.jpg

foto340ce5.jpg

foto358vz1.jpg

şimdilik bu kadar dahası var pazarda var yakında burada
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
:queen: :queen: :queen: :queen:
Ben size dediydim Zeki ile Metin bu adamlar nereye bakıyorların yeni versiyonunu çekmeye gidiyorlerdır İstanbula diye
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
:queen: evet çevirdik istanbulda filmi ama baaazı arkadaşlar haalaa resimleri zd ye atıp veremdiği için filmin devamını yayınlıyamıyoruz neyse birazdaha sabredin az sonraaa :p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
istanbuldan bi kaç foto daha:
foto343co3.jpg

foto342gz4.jpg

foto344pe1.jpg

foto345rq8.jpg

foto346eg0.jpg

foto349wg4.jpg

foto351ft8.jpg

foto355xx6.jpg

foto356gs0.jpg

efsane geri döndü jawa ama 650 cc
foto357ah3.jpg

efsane saglam dönüyo beyler 650 cc jawa hemide shoper yandaki racingde jawa dikkat edin her an bi efsane yanınızdan geçebilir
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
filmide çekçem resimleride çekcem az kaldı...
hemen az...
10...9...8...7...6...5...::exclaim:
aha erken patladı.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
var kardeşim var harleyden de ötesi var el yapımı choper ları bi görsen :pr: baaazı arkadaşlar cd yi bi çekse..............:queen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
harley v rod olması lazım abi onun turuncusu bide sarısı var onlar daha bi güzel
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hehe gördünmü şimdi hayati abi nereye bakıyomuş bu adamlar :pr: gelip bide orda görseydin ne motorlar vardı daha baaazı arkadaşlar cd yi bi verse bende yayınlıcam amaa bi kaç resim biraz daha beklicez galiba :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst