[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet arkadaşlar hep beraber daha güzel organizasyonlara inşallah
bu arada hafta sonu pazar günü istanbula gidiliyo motoshov a büyük ihtimalle ctesi gece sabaha karşı 04:00 05:00 gibi hareket metin abeem servis olayını üstleniyo:mrgreen: pazar günü sabah 09:00 10:00 gibi istanbuldayız şöyle boğaz manzaralı bi kahvaltı yapıp fuara geçeriz akşama kadar fuarı gezip akşam saatlerinde yola çıkar gece kütahyada oluruz zaten yol 2,5 bilemedin 3 saat demi metin abii:queen: kesin katılacaklar lütfen cumaya kadar kayıtlarını yaptırsın
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ben ne yazik ki katılaMAyacagım:pale:
hafta sonu üni de sınavlarım var artık benim yerime de broşür alıverin..
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
62
biz açılışa gidiyoruz yarın gece çıkıyoruz..

ya arkadaşlar bu arada haftasonu geziniz çok ii olmuş haber verin özelden bidahakine bizde katılalım...

haberim olsaydı kesin gelirdim can sıkıntısından patladım pazar günü...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ben de gelemeyeceğimi peşinen söyliim de sonra üstü kapalı takazalar yapmayın:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
Ben de gelemeyeceğimi peşinen söyliim de sonra üstü kapalı takazalar yapmayın:p

:mrgreen: :queen: eee hayati abi kendi düşen ağlamaz:cat: :rendeer:
anlaşılan metin abimle ikimiz gidicez biz bu fuara yani ne varsa gene zeki-metin de var:queen: :mrgreen:

irfan hocam gezi organizasyonlarını zaten hafta başından yazmaya başlıyoruz en geç cumaya kadar kesinleştiriyoruz sonra pazar sabahı buluşuyoruz yani daha doğrusu buluşma yerine gidiyoruz aa:cyclopsan bi ibocum bi ben başka kimse yoook:mrgreen: :queen: sonra öğlene kadar ekibi toplayıp voltranı oluşturup geziye devam:cat: şaka bi tarafa herzaman bekleriz hocam forumdan takip edebilirsin gezi organizasyonlarını bu pazar yokuz ama onu söyliim fuara gidiyoruz malum daha çoook geziler olucak inşallah hep beraber
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Yine Zeki ile Metin Başbaşa...İstanbul yollarında.:bounce:
Gidelim Gaffur pardon Zeki...
Evet Zekicim normalde yol 4-5 saat emme biz birazcıcık gayretle
bunu 3 saate kadar indirebiliriz. Ama öleeee korkmak yok emi.:cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İstanbul da bu adamlar nereye bakıyorlar ın yeni çekimlerini mi yapacaksınız..:queen: (Zeki-Metin)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
İstanbul da bu adamlar nereye bakıyorlar ın yeni çekimlerini mi yapacaksınız..:queen: (Zeki-Metin)

istanbulda baktığımız şeylerin gelip resimlerini yayınlayınca siz napacaksınız çok merak ediyorum gafayı ahan böyne vurursunuz artık duvarlara:pr: :mrgreen:

ne korkması metin abeeeem ayıpsın yapıştııııııııırrrrr ebabil guştur gorkan....yauv bu ebabil nası ötiyyy yaaa:silent:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hayati abi biz bu adamlar nereye bakıyorun çekimlerini 3-4 gün önce yaptık.
İşlerin yoğğunluğundan koyamadık nete. ama ilk fırsatta bu adamlar nereye bakıyorun fotolarını göreceksiniz burada.:bounce: Değilmi ebabil. !!!!! Pardon Zeki.
Ebabil hakikaten nasıl ötüyodu yaaaaa?
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
leeee ne ediyonuz bakam siz ne o filan 3 saat istanbul madalyamı var fuarda marifet heee ben bu gece gidiyorum istanbula beklerim hadi bakam ne olacaksa olsun
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
115
Alpaslan arkadaşımızın sitedeki ikazı ve özelden görüşmemiz sayesinde
2007 olan ruhsatımın fren muayenesi 2009 yılına ötelenmiştir.
destegi için teşekkür ederim.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yuzak ben teşekkür ederim. zeki arkadaşımızın girişimleri sayesinde oldu. teşekkürü asıl o hakediyor.TEŞEKKÜRLER..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
KÜTAHYA mt 43 SAYFANIZ HAYIRLI OLSUN PLAKAYA BAĞLADINIZ İŞİ YANİ HEPİNİZE SEVGİ VE SELAMLAR:cat: :rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
19
organizasyonlar süper hakkaten devamını bekliyoruz.buradan organizasyonlarınızı ve resimlerinizi takip etmek oldukça zevkli.eğlenceleriniz daim olsunnnnn!!!
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
offff aga fena basılmışız yauv :silent:

estafurullah alpcim biz ne yaparsak beraber yaptık beraber yapıyoruz beraber yapacağız:cat:

ohooo toronaga plakayı hallettik turlara başladık bile resimleri görmedin heralde:wiinkk: sizde ne var ne yok

arkadaşlar dikkatli olun sitede ajanlar var sessiz derinden izliyolar haberimiz yok:cyclopsan
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
leeee ne ediyonuz bakam siz ne o filan 3 saat istanbul madalyamı var fuarda marifet heee ben bu gece gidiyorum istanbula beklerim hadi bakam ne olacaksa olsun

Bunlar tabakahaneye malzeme yetiştirmeye mi gidiyorlar yoksa???:queen:

organizasyonlar süper hakkaten devamını bekliyoruz.buradan organizasyonlarınızı ve resimlerinizi takip etmek oldukça zevkli.eğlenceleriniz daim olsunnnnn!!!

Nerelerdesin sen kız fistuk.Unutturdun kendini ya aşkolsun...

Ayrıca Tüm [Kütahya MT] ailesinin mevlüt kandili mübarek olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Ne o yaw plakaya bağladık sayfayı bozulmasın diye üretimi durdurmuşsunuz
Eskişehir olarak bu planı bozabilir sitenizi şişirebiliriz :pl:
Ayrıca ajan::gleam:: olarak değil kardeş ilinizin naçizane bir mensubu olarak sizi ziyarete gelmiştim ::yanliss: hepinizin kandili mübarek olsun.::xs22:: ::160::
Hayati abi bize gelince biz bişey demiyoz ama:salut:
eskişehirden hepinize selamlar gönüller bir.::149:: ::143::
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
estafurullah toronaga sen üstüne alınma senle hiç bi alakası yok o msj gideceği yere gitti :mrgreen: :wiinkk: anlayan anladı onu her zaman bekleriz buyrun aramızda olurmu hiç öyle şey biz kardeş iliz dimi :rendeer:

milllet biz yarın gece gidiyoz tabakh...... pardon istanbula FUARA :queen: varmı bi isteğinizz huahahahehe:bounce:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
güle güle gidip gelin.Bana gelirken bi tane goldwing 2007 model getirirseniz idare ederiz artık.Biraz tamahkar olmak lazım dimi ama.:queen:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
62
beyler t-shirt alacaksanız sakın üst kattan almayın alt katta yarı fiyetına aynı t-shirtler!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst