[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Volkan hareketlendirme çalışmaları içindeyiz ama millet daha uyanmadı heralde malum buğün pazar
, sorma volkan bi ben varım eski motorcu heralde:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
ohoooo alpcim biz dün dağ bayır çamlıca falan gezdik sen yoktun aradık o kadar açmadın birader :p neyse bakalım yavaş yavaş olacak bişeyler önümüzdeki hafta sonu yaparız bi gezi kesin
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
beyler nasılsınız dün itibariylen operasyonu atlattık bugün eve geldim doktur bir hafta motor falan yok dedi :silent: bitane akülü motor alam bari evde bineriz:queen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
çoook geçmiş olsun bende hava böyle giderse çanakkale gezisine gidemeyeceğim heralde:pale:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Geçmiş olsun Zeki..:rendeer: Sana bi tane gidon gönderelim evde yattığın yerden vın vııınnn yaparsın...:queen:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
zeki cok gecmiş olsun allah şifanı versin artık inanıyorumki gezilere yavaş yavaş başladık inşallah arkası gür olur
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
saolun arkadşlar olur hayati abi sen gidonu getir ben evde oynarım onla artık napalım :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
abi biz yaparızda iyi olmazmı ya yalnız ben burada zeki ye katılıyorum hakkaten bu gezide ybr (mobilet) biraz öne cıkmış nedense:p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
O biiirrrrrr YA MA HA ,O biiirrrrr Ybr ,O biiirrrrr benim güselim
Allah sağlık verdikçe daha çok uzun Km.ler yapacağız beraber.(mesela 40.000-50.000).Sizin çan,çin,çon lar o zamanlar hangi hurdalıkta ebedi istirahatgahlarında olurlar bilmem?:queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Alpaslancım kışkırtma var ama,zaten alınganlığımda üstümde bu günlerde...Eskişehir MT den Beyfa bana bi bunak demediği kalmış.:queen: Ben napayım birazcık erken dünyaya gelmişsem?Beyenmeyen almasın...
 
Katılım
21 Şub 2005
Mesajlar
38
hayati abim be boşver sen bunları, sen bas gaza geride kalanlar tozunu yutsun......:queen: ne demişler çin işi japon işi bunnu yapan iki iki.. yok o burda söylenmicekti galiba :queen:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
hayati abi sen bizim muhabbete bak ne edeceksin sen başkalarını onlar kim oluyorki sen herhalde mobilete takılıldın biraz neyse abi sen bizim icin önemlisin biz seni seviyoruz
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hayati abimm sen hepimizi gömersin valla eski topraksın abi sen bakma milletin dediğine:mrgreen: bana sorarsanızda en güzeli benim motorum neden çünkü benim motorum. kargaya yavrusu şahan kimin gelirmiş:queen:
hayati abi gel sana bi teklif yapiim benim harleyle senin ybr yi değişelim üste shark montunla kaskını alırım ok.:cat: :queen: :mrgreen:

beyler bu arada ghost rıder gelmiş gitmiyozmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst