- Katılım
- 12 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,224
- Konu Yazar
- #1
Grubumuzu toplayabildiğimiz kadarıyla,havanın güzelliğini değerlendirelim dedik ve Kütahya merkeze yakın mesire yeri çamlıcaya bi tur yaptık ve sizlerle paylaşmak istedim.
Çok fazla hazırlıklı olmadığımız için gidiş ve dönüşlerde foto alamadık .Sadece manzara motosiklet ve kendi pozlarımız oldu artık kusura bakmayın.
Çok fazla hazırlıklı olmadığımız için gidiş ve dönüşlerde foto alamadık .Sadece manzara motosiklet ve kendi pozlarımız oldu artık kusura bakmayın.