MT Kütahya 10.03.2007 küçük bi çamlıca kaçamağı

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Grubumuzu toplayabildiğimiz kadarıyla,havanın güzelliğini değerlendirelim dedik ve Kütahya merkeze yakın mesire yeri çamlıcaya bi tur yaptık ve sizlerle paylaşmak istedim.

dsc00058mm9.jpg



dsc00059lm2.jpg



dsc00060uf7.jpg



dsc00061ph3.jpg



dsc00062rs7.jpg



dsc00063sz9.jpg



dsc00064cd9.jpg



dsc00065zp2.jpg



Çok fazla hazırlıklı olmadığımız için gidiş ve dönüşlerde foto alamadık .Sadece manzara motosiklet ve kendi pozlarımız oldu artık kusura bakmayın.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ben dedim yaa. "Havalar düzelsin Kütahya kendini tutamaz , gezilere başlar." dedim ama... :mrgreen: :cherry:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Buyrun,buyrun Yollar hepimizi alır.Biz B-A2 kabul ederiz:cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hayati abim helal olsun fotolar bi sanat eseri sanki her ne kadar ybr ön plana çıkartılsada bizim karakaçan arada kendine yer bulmuş canım:mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2005
Mesajlar
38
ooo çok güsel olmuş,bidahakine ben de katılırım umarım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst