bu kadar gazı tüpe verseydik patlatırdık artık:queen:
:queen: :queen: :mrgreen: :cherry: :cherry:
Haci bu lafa koptum yaa... :queen:
---
Millet nerdesiniz?
O eski motorcular yok be alpaslan...
bu kadar gazı tüpe verseydik patlatırdık artık:queen:
eee sonuç buluşuyo muyuz???????????????