[Kütahya - MT]

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
alp durup durup turnayı gözünden vuracak heralde baksanıza hala hareket yok seneye seson başı 1200 gs falan yapicek heralde:bounce:
bende hala karar veremedim v-rod mu vzr 1800 intruder mi :queen:
bu pazar ufak çaplıda olsa şöyle bol katılımlı bi gezi yapalım yauv. sucuk ekmek falan yakın bi civarda şöyle maksat muhabbet nasıl olur.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
az kaldı bakalım.bu sezon böyle gider ama bi daha ki sezona garip bi bomba patlatabilirim.:p
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
alp abi sana şöyle en tatlısında 1200gs yakışır.. bak benden söylemesi=))
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Yok lem o kadar büyük almıcez. Alp sen bakma onlara arkıdeşim kardeşim.
Şöle uygun bişeyler bakalım... 600-650 cc en fazla... Fazlası Kütahya'ya
çok arkadaşlar. Bende fotokopide bi numara ufalttırcem.:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yok yine en fazla 250 cc olur.daha büyüğünü kullanamam.hem cc sıralamasını bozmayalım. ama xt 600 ve gs 500 baya bi iyi gibi.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
artçı felan neki emrah istesek 5-10 tane buluruz heralde,tabi rüyamızda felan dermişim.:silent:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi amerikan malı,artık çin çon kesmiyo.her ne kadar motorum olmasada biraz pok atayim bari.motor o da neymiş:p:mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Herkeslere günaydın... Ömer biz Alp le hergün buradayız, diğer arkadaşlar
yoklar ortada, sende dahil tabiii...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
aha geldim burdayım tünaydın o zaman.
neymiş le o buel muel araştırem bakam acık merak ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst