[Kütahya - MT]

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
abi eleman heralde biz gittikten sonra çatlamıştır.:queen:
bu ğün itibari ile motorsuzum.itina ile motorlarınıza sulanılır:queen:ve artık her ile gittimizde kıronun biri geçerken bak alp senin motordan diye kimse diyemiyecek:cherry:

bide diyorum ki şöyle bişey mi alsam::p
http://www.sahibinden.com/bombardier_spyder_2008_o_km_WQQaXQQ9224095WQQpXQQdisplayitem

Sessiz sedasız sattınmışın motoru Alp hayırlısı olsun.1 ay sonra sezon bitiyor biraz daha sabret ve şöyle bi süpriz patlat bize....haa 250cc yi geçmede yetişelim sana :p:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abi eleman heralde biz gittikten sonra çatlamıştır.:queen:
bu ğün itibari ile motorsuzum.itina ile motorlarınıza sulanılır:queen:ve artık her ile gittimizde kıronun biri geçerken bak alp senin motordan diye kimse diyemiyecek:cherry:

bide diyorum ki şöyle bişey mi alsam::p
http://www.sahibinden.com/bombardier_spyder_2008_o_km_WQQaXQQ9224095WQQpXQQdisplayitem

hayırlı olsun alpi:) önümüzdeki yaza bomba gibi gelirsin artık :) kütahya mtnin adı değişiyo yavaş yavaş Kütahya-Chopper Mt :queen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
abi ne denir artık ucmus olursun... bende satmıycam heralde cok ii bi teklif gelmezse. belki seneye kütahya'ya 3. gv250 yi getiririm... :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Bisan alan arkadaş ben oluyorum kısa zaman sonra tanışmak dileğiyle:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
alp hayırlı olsun kardeşim seni yüksek gerilim hattının tepesinde görmüşler sakın atlamaya falan kalkma bak motor emrinde sakın üzme kendini aman kardeşim deymez bak sakın ha
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
evet arkadaşlar Alp kardeşimiz motorunu satmış hayırlı uğurlu olsun..... ama sattıktan sonra alpi fotolamışlar radar taraflarında bi yüksek gerilim hattının tam tepesinde..... pişmanlığın verdiği stresle kendini atmaya kalkmış...

0164e3b01bd5028d25e40fbvb8.th.jpg


:mrgreen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
etme bulma dünyası mı diyorsun hacı:mrgreen:artıkın seneye gt ile ghostrider modunda görüşürüz.:pl:ufuk tarz değişikliği iyidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Heeeee Özgür geçenlerde de atlamaya kalkıp, EVKUR binasının nacizane
çatısına çıkan sen değilmiydin. Şöleeee bi düşün bakalım. Ondan sonra
da bana cevap yaz... Karşılık verme lemmm. ::144::
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
Ramazan gelmeden bir tur falan yapalım arkadaşlar. Organizasyon yapın da gelelim Tavşanlı'dan. (Çoğul konuştum ama tek de gelebilirim. Artık duruma göre.)
Domaniç gezisi isteyen arkadaşlara da duyurulur. Ilıcaksu güzel bir seçenek.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
alp hayırlısı olsun kardeşim. yanlız o almayı düşündüğün şey motor değil uyandıriim dedim. uzay mekiği olum o.:cyclopsan
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
arkadaslar duyumlarıma göre burdan kütahyanın ilçelerine bi gezi planlanıo pazar günü diyolardı gelecek arkadasların telefonu var birleşmek isterseniz bende katıla bilirim guruba:D
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Alp Hyo GT250 mi dedin.kardeşim yüzlerce kez sana demiştim gt250 gt250 diye:) walla o motor sana züper gelir züper.Virajlarda Ayakların yere değmeyecek artık.Alacağın zaman bi haber et bizde bakalım.Bursada falan çok var. beraber almaya gideriz bak ;) şu an 4500-5500 YTL arası,kışın baya düşer fiyatlar ocak,şubat gibi patlatırız bombayı....

dur gaza getireyim alpi biraz.........:queen:

8272105_1119433_5143873.jpg


8272105_1119433_g2jl366.jpg


7643291_1008488_9i3f506.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Alp hayırlı olur İnşallah.
Bu ara meraklısına benim motor yeni sahibini bekiyor Rahmi MT nin orada...
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Yakışır ya alp abime....Şimdi Hyosung Gt250 iki ay sonra bi bakarsınız Gv250 gelir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst