- Katılım
- 15 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1,548
abi eleman heralde biz gittikten sonra çatlamıştır.:queen:
bu ğün itibari ile motorsuzum.itina ile motorlarınıza sulanılır:queen:ve artık her ile gittimizde kıronun biri geçerken bak alp senin motordan diye kimse diyemiyecek:cherry:
bide diyorum ki şöyle bişey mi alsam:
http://www.sahibinden.com/bombardier_spyder_2008_o_km_WQQaXQQ9224095WQQpXQQdisplayitem
Sessiz sedasız sattınmışın motoru Alp hayırlısı olsun.1 ay sonra sezon bitiyor biraz daha sabret ve şöyle bi süpriz patlat bize....haa 250cc yi geçmede yetişelim sana