[Kütahya - MT]

Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
2
Festivalden sonra Ayvalığa giden ekip güzel bir gezi çıkartmış.. İmrendim :) Fotoğraflar içinde teşekkürler birkaçını çalmak zorunda kaldım :)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
metin abi, evet düzensiz gidiyoruz.hem kendimizi hemde trafiği tehlikeye atıyoruz hemde görüntü olarak çirkin bi sıra oluyor.bi daha ki gezimizde bu kuralları arkadaşlarımıza anlatalım abi.

Evet Alp bu konuyu görüşelim ve uygulayalım.
::eek:fftp::
Sanırım artıkın benim bi 1000 liğim oldu...
:):mrgreen::p:queen::thumleft::flower:::alkiis:: ::deliir:: ::blusssh:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
güle güle kullan

Evet Alp bu konuyu görüşelim ve uygulayalım.
::eek:fftp::
Sanırım artıkın benim bi 1000 liğim oldu...
:):mrgreen::p:queen::thumleft::flower:::alkiis:: ::deliir:: ::blusssh:

Allah kaza bela vermesin.
Arkadaşlar biliyorsunuz biz ilk geziye gitmezden önceki gün yolculuk kuralları hakkında uzun uzadıya bilgilenmiştik.Yapılan geziler bir anlamda oldukça tehlikeli olduğundan,kuralları ve yol durumu hakkında önceden etüd yapacak bir liderin önderliği şart. Ve onun talimatları doğrultusunda seyahat etmek yolculuk güvenliği ve sağlığınız yönünden oldukça önemli.İlgi ve Bilgilerinize:bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Allah kaza bela vermesin.
Arkadaşlar biliyorsunuz biz ilk geziye gitmezden önceki gün yolculuk kuralları hakkında uzun uzadıya bilgilenmiştik.Yapılan geziler bir anlamda oldukça tehlikeli olduğundan,kuralları ve yol durumu hakkında önceden etüd yapacak bir liderin önderliği şart. Ve onun talimatları doğrultusunda seyahat etmek yolculuk güvenliği ve sağlığınız yönünden oldukça önemli.İlgi ve Bilgilerinize:bounce:

Teşekkür ederim Hayati Abi...:cat:

metin abi hayırlı olsun. .

Teşekkür ederim Alp...:cat:

Allah herkesin gönlüne göre versin...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Metin abi benim motorumun sadece ve sadece 13.5 katı olan yeni 1000liğin hayırlı uğurlu olsun... Bol gaz açmalar diyim ne diyim=))

Hayati abininde dediği gibi herkesin gelebileceği ve bilgilerin paylaşılacağı belki bir öncü seçileceği bi toplanma yapılmalı.. Mesela ben 1 kere Emrahın artçısı olarak uzun yola çıktım az çok bişiler gördüm öğrendim ama birçok eksiğim olduğuna eminim.. Herkesin olacağı bir toplantı güzel olur..
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Size son ılıca gezisinden birkaç foto.Burası meşhur MOTORCU SARI MEHMETİN MEKANI

13072008054dm2.jpg


VE MANZARAYA KARŞI MOTOSİKLETLERİMİZ

13072008052vv0.jpg


Ilıca şelalesi:p

13072008056lk3.jpg


Şimdilik bu kadar.Umarım gözünüzün,motorunuzun pası silinmiştir:mrgreen:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
78
herkeze slm arkadaşlar abilerim benide aranıza alır mısınız ölümüne kütahyalıyım doğuştan beri altıntaşlıyım meydan mahallesindeyim aranıza alırmsınız
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Bi günaydın da benden herkese.:rendeer:

Bu arada tanımıyorum :silent: ama hoşgeldiniz
Furkan ve Enes...

Sizi gidi kelebekler sizi...:mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ben Enes beni tanıyorsunuzdur büyük ihtimalle .. tanışma hikayemizi anlatayım ..


Furkan bu siteye üye olup bir konu açmıştı .. yaşım 16 hangi motoru almalıyım şeklinde benimde yaşım 15 ilgimi çekip girdim .. Furkanla biraz konuştuk sonra msn den devam ettik şuanda iyi kankayız .. baktım furkan 43 aa dedim yine girmiş kankam olay bundan ibaret .. :)


ben misafirim yani :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst