[Kütahya - MT]

Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
9


emrah bu ne sil sunu:mrgreen:

emrah benimkiler tam boy olmuo neden?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
bu foton kalsın yaf :D alpin dediği programı bende bilmiyorum wala ilk defa denedim şansa çıktı :p

1001354ic4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Heeee öğrendi artık, resim koymaya doyamaz.
Bak şimdi bi tane daha geliyor.:mrgreen::p
Bak ne güzel oluyo kelebekler ışığa toplanınca
değil mi Alp???
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abim kelebekler çoğalıyoda sanki ışıklar azalıyo gibi biraz.abi gezilere gelmiyosunuz artık.veya şöyle yakın zamanda hep beraber bi bomba patlatsak mı ki?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Olur Alp. Güzel bi gezi bana da çok iyi gelecek. Uzun zamandan beri
iki tekerden uzağım. Ama ne olursa olsun bende ışık azalmaz Alp. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst