evet araç olmadığı yerde karda maotor keyfi süper oluyor, geçen sene susurluk bursa arası,merzifon amasya arası,ardahan kars arası motor sürdüm zevk aldım ama keşke yol kalabalık olmasaydı kenarlar kar ve buz asfaltta arabalar korna basıyorlar çekil diye her kenara çekilşimde yere düşmüştüm çünkü tekerlek kayıyor.resimlerden belli bayağı zevk almışsınız karda motor sürme resitalini bizlerle paylaştığınız için teşekkürler,şuanda bende yeni motorumla antalyaya doğru gidiyorum.