Kütahya mt dağlarda

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
pazar gezmesine yine aynı güzergah ama her yer kar heyt be millet motorcu görsün















 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Walla kardeşim helal olsun e tabi yeni lastiğide alınca dağ bayır gezersin tabi :cat:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: brawo:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet araç olmadığı yerde karda maotor keyfi süper oluyor, geçen sene susurluk bursa arası,merzifon amasya arası,ardahan kars arası motor sürdüm zevk aldım ama keşke yol kalabalık olmasaydı kenarlar kar ve buz asfaltta arabalar korna basıyorlar çekil diye her kenara çekilşimde yere düşmüştüm çünkü tekerlek kayıyor.resimlerden belli bayağı zevk almışsınız karda motor sürme resitalini bizlerle paylaştığınız için teşekkürler,şuanda bende yeni motorumla antalyaya doğru gidiyorum.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ozi lastikler müthiş tutunmadığı yer yok+ senin motor da çok güzel olmuş
deer 152 teşekkürler
ümmet abi hazır antalya ya gidiyosan deniz de sıcaklsa bizim yerimize denize giriver buralar çok soguk
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aman diyeyim.. Motoru erken kaldıran arkadaşlarla "tatlı su motorcusu" diye dalga geçiyoruz ama kışlık ekipmanınız tam değilse (kışlık mont, kışlık pantolon, kışlık eldiven, içlik vs.) kendinizi motora binmek için zorlamayın. İki gün sonra romatizme ve böbrek ağrıları başlarsa yazın da binemezsiniz, biz de daha çok üzülürüz. :pale:

Güzel gezi olmuş, fotoların azlığını havanın soğukluğuna veriyorum :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
promethus bende sezonu bu geziyle beraber heralde bitiriyorum hava burada çok soguk
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
elinize, yüreğinize sağlık...sizi gidi (cruiser-scooter) cross çuları :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hayati abi yoksun gezilerde eskiden en azından geçirmeye gelirdin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst