- Katılım
- 5 Haz 2010
- Mesajlar
- 454
Sağlık ocağından alabilirsin raporu. "Motorlu Taşıtlar Sürücü Adayı Sağlık Raporu" diye ayrı bir kağıt var doktor onu dolduruyor. Ve ayrıca raporda mutlaka ama mutlaka A2 ibaresi yazsın yoksa şubede sorun çıkarıyorlar onu söyleyim. Yani "ehliyet almasına hiç bir sağlık engeli yoktur" yoktur ibaresinin başına "A2" ibaresi olacak. ona dikkat et boşuna para verme özel kurumlara.