kurs için 250tl fiyat çekti

Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Sağlık ocağından alabilirsin raporu. "Motorlu Taşıtlar Sürücü Adayı Sağlık Raporu" diye ayrı bir kağıt var doktor onu dolduruyor. Ve ayrıca raporda mutlaka ama mutlaka A2 ibaresi yazsın yoksa şubede sorun çıkarıyorlar onu söyleyim. Yani "ehliyet almasına hiç bir sağlık engeli yoktur" yoktur ibaresinin başına "A2" ibaresi olacak. ona dikkat et boşuna para verme özel kurumlara.
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
36
bedava sağlık raporu veren çoğu sağlık ocağı aile hekimliğine dönüştüğü için para verme k zorunda kaldım geçen hafta. 40tl. üzerine fotomatikten çektirdiğim kafamın üstü tam gözükmeyen bi fotoğraf koyabildim. umarım trafik sorun çıkartmaz..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Sağlık ocağından alabilirsin raporu. "Motorlu Taşıtlar Sürücü Adayı Sağlık Raporu" diye ayrı bir kağıt var doktor onu dolduruyor. Ve ayrıca raporda mutlaka ama mutlaka A2 ibaresi yazsın yoksa şubede sorun çıkarıyorlar onu söyleyim. Yani "ehliyet almasına hiç bir sağlık engeli yoktur" yoktur ibaresinin başına "A2" ibaresi olacak. ona dikkat et boşuna para verme özel kurumlara.

saol hocam buna dikkat edicem:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
b sınıfı ehliyetime a2 ekleticem, b sınıfı ehliyetimi aldığım sürücü kursunu aradım adam 250tl kurs ücreti dedi. bende gelişim sürücü kursunun 150tl aldıgını söyledim. bu sefer 200 e ineriz sana dedi.150tl olanlardanda başka paralar isterler falan diye zırvaladı. bende teşekkürler dedim kapadım :mrgreen:
avcılarda olduğum için bu sitede reklamı olan gelişime gidip gelmem biraz zor. avcılar civarlarında hangi sürücü kursunu tavsiye edersiniz?

A2 sınıfı Motosiklet sürücü belgesinin toplam maliyeti;

150 tl kurs ücreti
40 tl sınav hizmetleri ücreti (M.E.B.lığı Ziraat Bankası ,Vakıflar Bankası Veya Halkbankası hesabına)
40 tl sağlik raporu (ilgili polikliniğe ödenecek)
140 tl trafik masrafı (sürücü belgesi alırken trafik tescil şb.ne ödenecek.)

bütün masraflar bunlar sanırım şimdi burda 40tl yazan sağlık raporunu ben sağlık ocağından bedavaya alamazmıyım?

hocam sağlık raporunda zaten birşey yapmıyorlar sırtını dinliyor bi imza bi mühür gerisi hikaye hiç 40tl vermene gerek yok sigortan varsa sorun yok zaten valla burda olsan beleşe hallederdik bizim komşu sağlık ocağında müdür :) ben her yıl lisans yenilemek için ona giderim :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hocam sağlık raporunda zaten birşey yapmıyorlar sırtını dinliyor bi imza bi mühür gerisi hikaye hiç 40tl vermene gerek yok sigortan varsa sorun yok zaten valla burda olsan beleşe hallederdik bizim komşu sağlık ocağında müdür :) ben her yıl lisans yenilemek için ona giderim :)
saol hocam sağlık ocağından halletmeye çalışıcam artık:cat:
Direksiyon sınav ücretini almaları yasal mı?
değil sanırım çünkü direksiyon sınavı harcı diye bişey yasal olarak varmı o bile muamma
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
direksiyon sınavınıdan geçtim şimdi geriye 2.ayın 28indeki randevuyu beklemek kaldı
daracık sokakta ayağımı yere hiç koymadan döndüm :cherry:
bu arada ufak bi masraf check i yapayım
150 tl kurs ücreti
40 tl sınav harcı ücreti
sağlık raporunu sağlık ocağından bedavaya aldım forumdaki arkadaşa tekrar teşekkürler :)
yanlız kursa 150tl ye kayıt olduğum için baştada konuştuğum gibi direksiyon sınavı ücreti adı altında 50tl daha para ödedim kurs yine aynı ücrete gelmiş oldu herneyse :)
şimdi geriye sadece emniyette yapacağım masraflar kaldı onlarında 140tl kadar tutacağını tahmin ediyorum belki daha azda olabilir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst