Kuralına göre değil, kafamıza göre süreriz.

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
paylaşımlara bakılırsa , apaçi kardeşlerimizin tercih ettiği bir grup olduğu anlaşılıyor .
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Boyle bir slogani apachi lerden baska kim kullanirki. 5728 cahil insan onlari destekliyor, cidden yazik. Gorun daha nerelerdeyiz biz.

Kamyon soforu de kafama gore surerim , kurallari hice sayarim , motorlu gordumu cigner gecerim dedimi ne olacak peki?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
79
hocam bunlarınki apaçilikten öte ya. yorumlara yazan sözler felan baktım böyle bişey olamaz bunlar gibi insanlar olduktan sonra motorcular trafikte görünmez olmaya mahkumdur bence
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Motor ALıcam Yaz ''2222'' e Gönder '' Benzini NasıL Yetiştircen Hemşerim '' MeLodisi Anında Cebine GeLsin.. d.
OKTY

bunlar bana komik gelmiyor , bende mi sorun var acep
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Adana' da mobilet yarışları çok popüler. Onların topluluğu bu.... Plakasız motorla ve tişörtle otobanda seleye uzanarak 160 giden adamların başka nasıl bir topluluğu olabilir ki ?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Gruptaki resimler bombaymış :mrgreen:

155678_148226138560240_115462911836563_231236_558766_n.jpg



Egsozdaki tesbihe dikkat:mrgreen: :
155740_1504625058095_1308323304_31309745_136599_n.jpg
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Valla bir şey dikkatımi çekti. Geçen de şaka makineleri diye bir şey yayınlanmıştı sitede. Onlarda Antalyalıydı. Bunlar da adanalı... Nedense Akdenizden çıkıyor böyle tipler. Yanlış anlamayın. Akdeniz polisi biraz free takılıyor sanırım...=)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bunlar 5,000 kişi ve sayıları artacak.

Peki motosikletin apaçilik olmadığını anlatmaya çalışan bir grubu da biz kurmuş olsaydık, acaba kaç kişi toplardık çok merak etmeye başladım.

Yani acaba biz kaç kişiyiz? :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar 5,000 kişi ve sayıları artacak.

Peki motosikletin apaçilik olmadığını anlatmaya çalışan bir grubu da biz kurmuş olsaydık, acaba kaç kişi toplardık çok merak etmeye başladım.

Yani acaba biz kaç kişiyiz? :)

Bu slogan bana bişey hatirlatti :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sonra neden motorculara şöyle davranıyorlar, neden bizi adam yerine koymuyorlar diye konu açılır... Önce 3/4 ümüzün ehliyetsiz olduğu ortaya çıktı, sonra bunlar yavaş yavaş türedi..
Motor sürücülerine yavşakça davranan polislere bile kızmıyorum artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst