- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #21
Bu slogan bana bişey hatirlatti![]()
Onlar toprağına sahip çıkmak isteyen kişilerdi
Biz motosiklet kültürüne sahip çıkmak/onu oluşturmak isteyen kişiler 1.300 bile diyemeyiz sanırım.
Sonra neden motorculara şöyle davranıyorlar, neden bizi adam yerine koymuyorlar diye konu açılır... Önce 3/4 ümüzün ehliyetsiz olduğu ortaya çıktı, sonra bunlar yavaş yavaş türedi..
Motor sürücülerine yavşakça davranan polislere bile kızmıyorum artık
Valla bu forumda arkadaşlar ne zaman diğer araçların saygı göstermemelerine ateş püskürseler, ben de o saygıyı hakedecek davranışlarda bulunmadığımızı hafiften ifade ederdim