Kuralına göre değil, kafamıza göre süreriz.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu slogan bana bişey hatirlatti :p

Onlar toprağına sahip çıkmak isteyen kişilerdi :p 1.300.000'de kalmışlar :) Nüfusun 70'te birine geliyor.

Biz motosiklet kültürüne sahip çıkmak/onu oluşturmak isteyen kişiler 1.300 bile diyemeyiz sanırım.

Sonra neden motorculara şöyle davranıyorlar, neden bizi adam yerine koymuyorlar diye konu açılır... Önce 3/4 ümüzün ehliyetsiz olduğu ortaya çıktı, sonra bunlar yavaş yavaş türedi..
Motor sürücülerine yavşakça davranan polislere bile kızmıyorum artık

Valla bu forumda arkadaşlar ne zaman diğer araçların saygı göstermemelerine ateş püskürseler, ben de o saygıyı hakedecek davranışlarda bulunmadığımızı hafiften ifade ederdim :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben forum içinde değil de, özellikle o "%75'i ehliyesiz..." haberinden sonra günlük hayatta karşılaştığım olaylarda motorcuları savunacak bişey söylemek içimden gelmiyor, tamamen sessiz kalma hakkımı kullanıyorum. Gerçi ülkemizde gerek B gerekse A2 ehliyeti alıp almamak neyi değiştiriyor ayrıca tartışılır...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bunlar 5,000 kişi ve sayıları artacak.

Peki motosikletin apaçilik olmadığını anlatmaya çalışan bir grubu da biz kurmuş olsaydık, acaba kaç kişi toplardık çok merak etmeye başladım.

Yani acaba biz kaç kişiyiz? :)

Hazır kurulmuşu var. :wiinkk:

http://www.facebook.com/motosiklet.net


Fırat Batı Akdeniz turumuzda, sanırım Demre'ye girerken bunlar gibi 2 motosiklet 3 kişi seni tatlı tatlı taciz etmişti, hatırlıyor musun? :)

Hemen az ileride ışıklarda da motosikletli bir Jandarma bana "kapışalım mı" demişti. :bounce:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Piste çıkanı bile var :)

76556_178239695523864_100000135037564_661184_1555733_n.jpg
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
allah akıl fikir versin ne diyelim zaten şu facebook u sevmiyordum şimdi hiç sevmiyorum
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yas ortalamalari 16 akil yas ortalamalari ise 0 ila 6 yas arasinda degisen hemserilerim :p
Dikkat edilecek yada hakkinda yorum yapmaya degecek birseyleri yok.Bence gormezden gelelim.Biliyorsunuzki 15-16 yil once korunarak seks yapmak hic yaygin degildi :p
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Galiba ilk kez bir forum başlığındaki mesajların tümüne katılıyorum :) Allah akıl fikir versin, ne diyeyim... Allah'a yakın, bize uzak olsunlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst