- Katılım
- 26 Ara 2005
- Mesajlar
- 275
- Konu Yazar
- #1
Bugun öğleden sonraki boş vaktimizi değerlendirmek için Gürhanla
Laradaki kum tepelerine gitmeye karar veriyoruz Düden den geçerken
bu manzaraile karşılaşıyoruz bir kaç foto çekmeden olmaz.
Geniş bir arazıdaki kum tepelerinde birinden diyerine geçip duruyoruz.
Buradaki hemen hemen bütün tepelere çıkıyoruz.
Tepelerden tepelere geçerken çok hızlı cıktığım bir tepenin ardının uçurum
olduğunu havada uçarken fark ediyorum. yaklaşık 4 5 metre bir yükseklikten
aşağya doğru düşüşümde inanaın insanın aklına okadar çok şey geliyorki. Benim
aklıma gelen ilk şey motosikletten kurtulmak oldu ve havada motosikleti
bıraktım daha sonra aklımdan tamam ya ayağım kırılacak yada kolum dedim yere
düşerken aklıma paraşüt eğitiminde aldığım düşüş pozisyonu geldi tam 15 sene
önceydi ama aklıma geldi işte bütün bu olanlar en fazla 3 5 saniye içinde oldu
bende bir hasar olmadı sadece sol ayak bileğim çok az ağrıyor oda eve dgeldiğimde
ağrımaya başladı. iyiki ful korumam vardı. Yaşasın endurooo
Sonkez uçmayı öğrenmeye çalıştığım yeri görüntülüyorum.
Daha sonra tam gaz yine tepeleri geçmeye başladık bu sefer ama tepenin arkasına
bir bakıp daha sonra tırmanıp iniyoruz.
Çölün ortasında böyle biryer karşımıza çıkıyor çok hoşumuza gidiyor
Yoksa vahamı ne .
Bazı yerler okadar yumşak kumki batıp kalıyoruz.
terar gölmü bataklımı herneise oraya geliyoruz.
Havanın kararmasıyla geri dönüyoruz.
Larada deniz kenarına uğruyoruz.
Laradaki kum tepelerine gitmeye karar veriyoruz Düden den geçerken
bu manzaraile karşılaşıyoruz bir kaç foto çekmeden olmaz.
Geniş bir arazıdaki kum tepelerinde birinden diyerine geçip duruyoruz.
Buradaki hemen hemen bütün tepelere çıkıyoruz.
Tepelerden tepelere geçerken çok hızlı cıktığım bir tepenin ardının uçurum
olduğunu havada uçarken fark ediyorum. yaklaşık 4 5 metre bir yükseklikten
aşağya doğru düşüşümde inanaın insanın aklına okadar çok şey geliyorki. Benim
aklıma gelen ilk şey motosikletten kurtulmak oldu ve havada motosikleti
bıraktım daha sonra aklımdan tamam ya ayağım kırılacak yada kolum dedim yere
düşerken aklıma paraşüt eğitiminde aldığım düşüş pozisyonu geldi tam 15 sene
önceydi ama aklıma geldi işte bütün bu olanlar en fazla 3 5 saniye içinde oldu
bende bir hasar olmadı sadece sol ayak bileğim çok az ağrıyor oda eve dgeldiğimde
ağrımaya başladı. iyiki ful korumam vardı. Yaşasın endurooo
Sonkez uçmayı öğrenmeye çalıştığım yeri görüntülüyorum.
Daha sonra tam gaz yine tepeleri geçmeye başladık bu sefer ama tepenin arkasına
bir bakıp daha sonra tırmanıp iniyoruz.
Çölün ortasında böyle biryer karşımıza çıkıyor çok hoşumuza gidiyor
Yoksa vahamı ne .
Bazı yerler okadar yumşak kumki batıp kalıyoruz.
terar gölmü bataklımı herneise oraya geliyoruz.
Havanın kararmasıyla geri dönüyoruz.
Larada deniz kenarına uğruyoruz.