Kum tepesinin ardı.

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Bugun öğleden sonraki boş vaktimizi değerlendirmek için Gürhanla
Laradaki kum tepelerine gitmeye karar veriyoruz Düden den geçerken
bu manzaraile karşılaşıyoruz bir kaç foto çekmeden olmaz.


1-15.jpg





2-15.jpg






3-15.jpg






4-15.jpg






5-15.jpg






6-15.jpg



Geniş bir arazıdaki kum tepelerinde birinden diyerine geçip duruyoruz.
Buradaki hemen hemen bütün tepelere çıkıyoruz.


7-14.jpg



Tepelerden tepelere geçerken çok hızlı cıktığım bir tepenin ardının uçurum
olduğunu havada uçarken fark ediyorum. yaklaşık 4 5 metre bir yükseklikten
aşağya doğru düşüşümde inanaın insanın aklına okadar çok şey geliyorki. Benim
aklıma gelen ilk şey motosikletten kurtulmak oldu ve havada motosikleti
bıraktım daha sonra aklımdan tamam ya ayağım kırılacak yada kolum dedim yere
düşerken aklıma paraşüt eğitiminde aldığım düşüş pozisyonu geldi tam 15 sene
önceydi ama aklıma geldi işte bütün bu olanlar en fazla 3 5 saniye içinde oldu
bende bir hasar olmadı sadece sol ayak bileğim çok az ağrıyor oda eve dgeldiğimde
ağrımaya başladı. iyiki ful korumam vardı. Yaşasın endurooo



9-15.jpg







8-15.jpg



Sonkez uçmayı öğrenmeye çalıştığım yeri görüntülüyorum.



10-14.jpg



Daha sonra tam gaz yine tepeleri geçmeye başladık bu sefer ama tepenin arkasına
bir bakıp daha sonra tırmanıp iniyoruz.


11-13.jpg



Çölün ortasında böyle biryer karşımıza çıkıyor çok hoşumuza gidiyor
Yoksa vahamı ne .


12-13.jpg






13-13.jpg






14-10.jpg






15-10.jpg



Bazı yerler okadar yumşak kumki batıp kalıyoruz.


16-10.jpg






17-9.jpg



terar gölmü bataklımı herneise oraya geliyoruz.


18-9.jpg



Havanın kararmasıyla geri dönüyoruz.


19-9.jpg



Larada deniz kenarına uğruyoruz.


20-9.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Geçmiş olsun,güzel fotolar için teşekkürler.Sizi tanıdığım kadarıyla bu gezi ve küçük incinme sizi kesmez yarın bize başka gezi haberleri ulaştırırsınız.:)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
kelimelere dökülmez yaşanır sende paylaşımlarınla bize yaşatıyorsun saol
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten çok güzel fotolar . . . Ufak bi kaza atlatmısşınız ama tecrube... ben olsam kolumu bacağımı kırardım heralde . . .
bizle paylaştığınız için teşekkürler. . .
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Herzamanki gibi bize paylaşım için teşekkürler demek düşer...Eline sağlık,ayrıca geçmiş olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Devam...İlgiyle izliyorum..Çok güzel resimler...

Kaza için geçmiş olsun.....:rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
silves gecmis olsun dostum..bayadir gezi yazin yoktu iyi oldu yazman..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst