hakan_czy Katılım 11 Mar 2014 Mesajlar 233 17 Mar 2014 #21 ÇOK GÜZEL YERLER BANADA REHBER OLUYORSUNDEFTERİME NOT ALIYORUM KARADENİZE GELİNCE GEZERİM DİYE FOTOLARDA HARİKA TEŞEKKÜRLER.
ÇOK GÜZEL YERLER BANADA REHBER OLUYORSUNDEFTERİME NOT ALIYORUM KARADENİZE GELİNCE GEZERİM DİYE FOTOLARDA HARİKA TEŞEKKÜRLER.