- Katılım
- 1 Tem 2008
- Mesajlar
- 137
- Konu Yazar
- #21
teşekkür ederim herkeze
param 1700 ytl olur gibi şu anlık gidişat eylül gibi alabiliyorum ancak motoru eylülde fiyatlarda düşme olabilirmi? birde hangi motorları düşünmem gerekiyor
not: herkeze yazıdığı yorumlardan ötürü çok teşşekkür ediyorum gerçekten çok yardımcı oluyorsunuz ilerde inş bende benim gibi yeni başlıcak olanlara yardım edebilecek bilgi ve tecrübeye sahip olurum...
param 1700 ytl olur gibi şu anlık gidişat eylül gibi alabiliyorum ancak motoru eylülde fiyatlarda düşme olabilirmi? birde hangi motorları düşünmem gerekiyor
not: herkeze yazıdığı yorumlardan ötürü çok teşşekkür ediyorum gerçekten çok yardımcı oluyorsunuz ilerde inş bende benim gibi yeni başlıcak olanlara yardım edebilecek bilgi ve tecrübeye sahip olurum...