Kullanımı kolay ve sağlam scooter arıyorum yardım edermisiniz

Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
herkeze selamlar uzun zamandır forumu okuyorum ve kafamda bi şeyler şekillendi 1000 ila 1750 ytl arasında 2. el yada 0 kullanımı kolay sağlam bir scooter arıyorum yardımcı olursanız sevinirim
not:kafamda mondial 125 ZN ile asya motorun as 125 T motoru çok yattı onların artı eksileri nelerdir modeller bölümünde okudum ama kafam dahada karıştı yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
1500-1750 ytl arası 2.el activa alabilirsin.ve uzun yıllarda kullanabilirsin paran yetdigi sürece çin mallarını 2.plana al derim:cat:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
1
activa beat gerisi boş çin malına sakın bulaşma ben activi satıp salak gibi çin aldım motorun parçası 2 ayda geldi katil oluyodum.....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
beat aldığım kulandığım en berbat scoterdır .. çin malıda alma bence eğer ararsan 2. el çok güzel motorlar var .. suzikinin şu elinde kalıp kampanya üstüne kampanya yaptığı aletleri burada yanımda kiraya veriyorlar gayet başarılı aletler fiyatlarıda çok makul an 125 den bahsediyorum
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Kymco Agility'e de bir göz at derim.

AN125'i falan ağlatır..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet beatın biraz amortisorleri sert ve frenleri pek iyi değil yamaha cygnusuda tavsiye edebilirim fiyatı 1,980 :)
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
33
sakın çin alma servıslerde cıkmazsın.ilk sahıbı bırde duzgun kullanmamışsa yandım keten helva.honda activa yada suzukı an 125 tavsiye ederım.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Kullanması zor olanı sorsan sanırım daha rahat yardımcı olacaktık :)
Şaka bir yana hepsi kolaydır maxi scooterlar haricinde. Onlarda kolaydır ancak normallerden daha buyuk hacimli olduklarından kontrolu icin daha fazla guc ve denge gerektirir.
Ne alırsan al ancak çin işine yanasma lutfen. Sonra cok sorun yasarsın.
"0" cin malı alacagına 2. el marka birşey al.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Kullanması zor olanı sorsan sanırım daha rahat yardımcı olacaktık :)
Şaka bir yana hepsi kolaydır maxi scooterlar haricinde. Onlarda kolaydır ancak normallerden daha buyuk hacimli olduklarından kontrolu icin daha fazla guc ve denge gerektirir.
Ne alırsan al ancak çin işine yanasma lutfen. Sonra cok sorun yasarsın.
"0" cin malı alacagına 2. el marka birşey al.

neden arkadaşım bende çin malı var hiç sorun yaşamadım 4,500 km oldu hatta izmir datça yapıp geldim çini bu kadar kötülemeyin :p lütfen :farao::cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
neden arkadaşım bende çin malı var hiç sorun yaşamadım 4,500 km oldu hatta izmir datça yapıp geldim çini bu kadar kötülemeyin :p lütfen :farao::cherry:

Tamam sen bu sozunu hiç unutma fazla degil 1 2 ay sonra carlarsan bir topicte ben senin onune koyarım bunu :p:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
0 temiz suzuki al..scooterda 2.el alma degmez..alacagin zaten 125cc olur.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
137
kampanya

yamahanın kampanyası ne zamana kadar devam ediyor yada edicek ben motor almak için işe başladım taksitle olma olayı varmı birde 2000 ytl çok büyük bir meblağ benim şu anda mağlum öğrencilik ama artık motorlara bakmaktan sıkıldım gözüme uyku girmiyor başka önerebileceğiniz neler var?
şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
25
yamoto hs 150 t-2 (2006 model) nasıl bir motor yorumlarınızı alabilir miyim teşekkür ederim
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
yamahanın kampanyası ne zamana kadar devam ediyor yada edicek ben motor almak için işe başladım taksitle olma olayı varmı birde 2000 ytl çok büyük bir meblağ benim şu anda mağlum öğrencilik ama artık motorlara bakmaktan sıkıldım gözüme uyku girmiyor başka önerebileceğiniz neler var?
şimdiden teşekkür ederim

paran cin malina yetiyor.ama herkes cin malinin basini agrittigini soyluyor.max o paraya 2.el japon scooterin belki temizini bulabilirsin.1800 e alirsin 200 ytl de masrafi olur.ama kredi kartiyla 2000 karta(12 taksit) 500 pesin gibi... de yamaha yada suzuki alabilirsin.bence sabirsizlik etme biraz daha parani biriktir..
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Selam arkadaşım. Keeway arn125 veya matrix150cc ye bakmanı tavsiye ederim. benim 2 arkadaşımda var. 20000km'ye geldiler neredeyse ve sadece bakımlarını yapıyorlar. hiç bir sorun yaşamadılar bugune dek. hatta birtanesi bizimle çanakkale gezisine geldi. 1000km. tık demeden en önde gitti alet.
ustelik görünümüde hiç fena değil.

ancak diğer arkadaşlarında dediğine katılıyorum. suzukiyi kymco'yu gözün kapalı alabilirsin.
fiyat fazla gelirse keeway derim 1000 1500 arası temiz bir alet bulabilirsin.

Bu arada keeway çin mali değil macar malıdır ve yalan bi marka değildir. dünya pazarında ismi olan bir markadır.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Keeway Macar montajlı Çin malıdır.

Bu arada şiddetle Kymco Agility önerime devam ediyorum!
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Keeway Macar montajlı Çin malıdır.

Bu arada şiddetle Kymco Agility önerime devam ediyorum!

ben burda tartışma yapmıyorum arkadaşım.
ben demiyorumki kymco dandiktir. diye. oda sağlam bir üründür.

ancak keeway başlı başına bir markadır. tüm dünyada satılan kaliteli bir üründür. çin maliyla kıyaslamayı kabul etmiyorum. benim motorumda 20000km de ve daha tık demedi.

arkadaşa öneride bulunmak için yazdım.
fiyat, verimlilik, performans dayanıklılıksa keeway diyorum.

ancak tabiki bir honda'yı veya yamaha'yı tercih etmesini isterim. sen kabul etmesende bilen biliyor neyin neolduğunu.



Kazasız sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst