Kullandığınız İnternet Servis Sağlayıcısı - Memnun musunuz?

Servis sağlayıcınızdan memnun musunuz?

  • NetSpeed

    Oy: 0 0.0%
  • UzayNet

    Oy: 0 0.0%
  • Comnet

    Oy: 0 0.0%
  • GıbırNet

    Oy: 0 0.0%
  • Netgalaksi

    Oy: 0 0.0%
  • D-Smart

    Oy: 0 0.0%
  • İnternetle işim yok..

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    27
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Hocam son olarak şu ürünleri baya bir övmüşler. Fiyatı yüksek ama verimi iyi denmiş. Böyle bir şey kullandın mı ne dersin birde oteller için unifi diye bir cihaz varmış. Perde duvar kıranmış lakabı :mrgreen: değer mi sence?

Hocam senin durumunda olsaydim bu cihaza bu kadar para vermezdim. Modemden Ethernet kablosu cekip ucuna baska cihaz baglayip kendine kablosuz baglanti vermen hem daha ucuza gelecek hem de daha az sorun yasamani saglayacak. Evet guzel cihaz gibi gorunuyor ama bu isler her zamanki kagit uzerinde oldugu kadar basarili olmuyor maalesef.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
3 kat bizde de vardı bir ara. Alt katta amcamların evde duruyordu modem. Ben bizim üst kattaki dubleks evin alt katına xiaomi WiFi repeater koymuştum bir tane. Tek modemle 3 katta da tam çeken bir internetim olmuştu. Xiaomi yönlendiricin mantığı basit. Kurup prize takıyorsun ömür boyu prizde kalıyor alet. Aldığı İnterneti bir modem mantığıyla tekrar yayınlıyor.

İşin garip yanı speedtestlerde WiFi repeater asıl modemden daha iyi sonuç veriyordu ikisinin de dibinde durup tam çekerken test aldığımda. Belki @gürcanöztürk'ün bu konuda teknik bir yorumu olabilir. 2 çeken İnterneti alıp tekrar yayınlayan bir alet ana kaynaktan nasıl daha güçlü yayın yapabiliyor yav?

Dediğim alet xiaomi WiFi repeater pro bu arada. Siyah, 2 tane küçük anteni olan prize takılan bir alet. 60 liraya almıştım geçen sene indirimden. Bu sene 100 150 arası gidip geliyor. Trendyol indirimi ile ucuza gelir ay içerisinde

Kablolu router da var evde bir yerde ama ona kablo falan çekip setup yapmak zor gelmişti. Kullanım kılavuzu falan da kayıptı, uğraşmak istemedim. Xiaomi işimi gördü. 2.kata koyulursa 2'de tam 3'te yarıdan fazla çekim gücü verir muhtemelen.

2-3 çekmekten kastınız sanırım wifi sinyal kalitesi ile alakalı. Hangi cihaza yakınsanız ve yayın yaptığı kanalı ne kadar boş ise çekim gücü o oranda fazla olacaktır.
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Yaklaşık 15 yıl civarıdır Turksat Kablo internet kullanıyorum. Genel olarak oldukça memnunum, evet özellikle modemlerinin wifi gücü limitli ,bunu da Turksat'ın modemine kaliteli bir wifi router takarak çözdüm. Evin arka tarafında wifi extender kullandığım halde rahatlıkla 70-80 mbps görüyorum. (bunu yazarken deneme yaptım, 12ms ping, 77,48mbps download, 4,41 upload)

Şu anda 24 ay taahhütlü ilk 12 ay 96TL, ikinici 12 ay yanılmıyorsam 105TL ödeyeceğim. İçerik,

Kablo TV üst paket
Kablo TV altın sinema paketi (bütün sinema kanalları var)
100 mbps akıllı internet (24:00-19:00 arası 100 mpbs, 19:00-24:00 arası ise sanırım 25 mbps düşüyor)

Merak edenler için hız 25 mbps düşse de, Netflix UHD yayın hiç sıkıntı olmadan izleniyor.

Gene merak edenler için kablo modemin yanında wifi router olarak eski bir TP-Link AC750 kullanıyorum. Wifi extender ise gene TP-Link RE210.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
3 kat bizde de vardı bir ara. Alt katta amcamların evde duruyordu modem. Ben bizim üst kattaki dubleks evin alt katına xiaomi WiFi repeater koymuştum bir tane. Tek modemle 3 katta da tam çeken bir internetim olmuştu. Xiaomi yönlendiricin mantığı basit. Kurup prize takıyorsun ömür boyu prizde kalıyor alet. Aldığı İnterneti bir modem mantığıyla tekrar yayınlıyor.

İşin garip yanı speedtestlerde WiFi repeater asıl modemden daha iyi sonuç veriyordu ikisinin de dibinde durup tam çekerken test aldığımda. Belki @gürcanöztürk'ün bu konuda teknik bir yorumu olabilir. 2 çeken İnterneti alıp tekrar yayınlayan bir alet ana kaynaktan nasıl daha güçlü yayın yapabiliyor yav?

Dediğim alet xiaomi WiFi repeater pro bu arada. Siyah, 2 tane küçük anteni olan prize takılan bir alet. 60 liraya almıştım geçen sene indirimden. Bu sene 100 150 arası gidip geliyor. Trendyol indirimi ile ucuza gelir ay içerisinde

Kablolu router da var evde bir yerde ama ona kablo falan çekip setup yapmak zor gelmişti. Kullanım kılavuzu falan da kayıptı, uğraşmak istemedim. Xiaomi işimi gördü. 2.kata koyulursa 2'de tam 3'te yarıdan fazla çekim gücü verir muhtemelen.

Modem/router ureticileri genelde urunu ucuza getirmek icin dusuk enerjili chipset vs secmeye calisiyor, bir de yazilimsal ne kadar az ozellik olursa o kadar ucuza geliyor. Haliyle seri uretilen bazi urunler cok dandik olabiliyor, bakiniz operatorlerin dagittigi VDSL modemler, 3 tane denedim 3'u de vasat.

Wifi repeaterlar mesh calisiyor, diger cihazdan aldigi sinyali daha uzaga gondermeye yariyor bunun icin cok fazla guc cekiyor. Bu cihazlarda yazilimsal ozellikler daha az, asil isleri sinyal guclendirme oldugu icin buna gore chipset seciliyor vs. Ozellikle acik alanlarda (park, kampus vs.) kullanimda cok ise yararlar. Evlerde de araya az duvar girerse is gorurler, ornegin uzun bir koridorunuz var, koridorun bir ucunda modem bir ucunda repeater olsa tadindan yenmez.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yaklaşık 15 yıl civarıdır Turksat Kablo internet kullanıyorum. Genel olarak oldukça memnunum, evet özellikle modemlerinin wifi gücü limitli ,bunu da Turksat'ın modemine kaliteli bir wifi router takarak çözdüm. Evin arka tarafında wifi extender kullandığım halde rahatlıkla 70-80 mbps görüyorum. (bunu yazarken deneme yaptım, 12ms ping, 77,48mbps download, 4,41 upload)

Şu anda 24 ay taahhütlü ilk 12 ay 96TL, ikinici 12 ay yanılmıyorsam 105TL ödeyeceğim. İçerik,

Kablo TV üst paket
Kablo TV altın sinema paketi (bütün sinema kanalları var)
100 mbps akıllı internet (24:00-19:00 arası 100 mpbs, 19:00-24:00 arası ise sanırım 25 mbps düşüyor)

Merak edenler için hız 25 mbps düşse de, Netflix UHD yayın hiç sıkıntı olmadan izleniyor.

Gene merak edenler için kablo modemin yanında wifi router olarak eski bir TP-Link AC750 kullanıyorum. Wifi extender ise gene TP-Link RE210.

Aynı mantık bende de var; hem annem/babamda hem de bende Kablonet var. Modem wifi erişimi gerçekten kısıtlı ve kalitesiz. Modemin wifi'sini kapattım ve daha önceden kullandığım TP-Link Archer AC1200'ü bridge mode'da bağladım, wifi'yi bunun üzerinden yapıyorum. Bunun kapsama alanı ve iletişim kalitesi çok daha iyi. Perde beton duvar içinden çekim aşağıdaki gibi: (Akıllı 100 planı, 00:00 - 19:00 arası 100Mbit, 19:00 - 00:00 arası 25Mbit, her şeye yetiyor...)



(Annem/babamda da TP-Link'in ucuz bir AP'sini alıp kablo ile bağladım, tüm ev bu AP üzerinden wifi yapıyor...)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Wifi 2.4Ghz sinyalleri ile çalışır. Cihaz ne kadar iyi olursa olsun en fazla 100mW gücündeler yani 0.1Watt, daha güçlü yayın yapmaları standartlar gereği yasak yoksa herkesde 3-5 watt'lık wifi cihazları olsa ortada boş kanal kalmaz 3 sokak ötedeki wifi cihazları bile bizimkilerle karışırdı. Yani wifi'de olay güçlü sinyal olması değil.

Wifi sinyalleri duvarlardan zor geçiyor. Metaller de çok etkiliyor. Wifi cihazını koyacağınız yer evin orta noktasına yakın, etrafında sinyali engelleyecek metal birşeyler olmayan bir yer seçerseniz her odaya en az duvardan geçecek şekilde erişir. Katlar arası sinyal geçmesi daha zor, sinyal yönü çubuk antenler dik dururken halkalar şeklinde çoğu yatay şekilde yayılacağı için yukarı ya da aşağı sinyaller daha zayıf olacaktır. Biren fazla antenli cihazlarda antenleri oynatıp biraz bunu engelleyebilirsiniz.
Wifi düzgün çalışması için ne kadar az engel o kadar iyi. 2 duvar kabul edilebilir sinyal sağlıyor am 3 duvardan sonra çok zayıflıyor.

Sonradan çıkan wifi 5g dedikleri 5Ghz ise gigabit hızlarda çalışabiliyor ama bu daha yüksek frekansın kötü yanı duvar gibi engellerden geçmesi daha zor, arada 1 duvar olunca eh işte olurken 2 duvarda bu ne yaa deyip 2.4Ghz daha mantıklı oluyor.

Cihazların anten boyutları vb. de önemli. anteni dışarıdan görünmeyen anteni içinde cihazlar araya duvar girdikçe daha başarısız.


Bir de etraftaki wifi cihazları ile aralarındaki etkileşim de önemli. etraftaki wifi yayınlarını görebilecek bir araçla kontrol edip boş kanal kullanmak gerek çünkü aynı kanaldan tek bir cihaz yayın yapabiliyor, cihazlar yayın yapmadan önce kanalı dinleyip boş anında yayın yapar, çok cihaz aynı kanalı paylaşınca da birbirlerini beklemiş olurlar haliyle gecikmeler artar. 2.4Ghz wifilerde kalabalık şehirlerde boş kanal bulmak zor en azından en az kullanılan kanalı seçmek gerekir.

Ben evde çalışıyorum, modem çalışma odamda, o da evin ortasına yakın bir konumda. Modemdeki wifi çok iyi değil diye onu iptal ettim, ayrı wifi access point cihazı aldım (modem değil, yalnızca wifi için bir cihaz) kablo ile modeme bağlı, wifi bunun üzerinde. Evin tamamı 2.4Ghz frekansında sinyallerden çalışıyor, yalnızca aynı odada çalıştığım 3 laptop 5Ghz wifi kullanıyor, 5Ghz frekansı çok dolmadığı için gecikme vb. olmadanrahatça çalışabiliyorum, evdeki diğer smarttv, 3 ayrı laptop daha ve telefonlar 2.4Ghz frekansında yeterince kabul edilebilir şekilde çalışabiliyorlar. Benim çalıştığım laptoplarla aynı trafiğe girmedikleri için de gecikme en az oluyor.


Kullandığım servis sağlayıcı turk.net. yaklaşık 2015'den beridir kullanıyorum. VDSL binaya 30-40 metredeki sokakta duran türk telekom saha dolabından gelen kablo üzerindne geliyor. Bina 2014 yapımı, içerideki tesisat kablolar falan yeni ve düzgün, binadan dışarıdaki saha dolabına kablo 2015'de yeni çekilmişti o da yeni sayılır. Aboneliğim 100mbit ve aylık yaklaşık 100 lira veriyorum. modem 80mbit download 8mbit upload şeklinde bağlanıyor. VDSL sinyalde duvardaki telefon prizi ile modem arasındaki kablo bile farkediyor, başka bir kablo takınca 75mbit bağlandığı oluyor mesela. Ya da bizde her odada telefon prizi var, salondaki telefon prizinden alırsan biraz daha yavaş bağlanıyor. Aradaki kabloya duyarlı bir şey bu vdsl sinyalleri. Yani apartmanın girişinden size gelen kablonun da iyi olması gerekli.

Evde benim 3 laptop, 2 tane çocuklarda laptop, eşim öğretmen bir de onla laptop var. Geçen sene uzaktan eğitim vb. zamanı 2 çocuk 1 öğretmen bir d ebenim toplantılarım aynı anda 4 kişi 4 ayrı laptoptan ayrı ayrı toplantı yapabiliyordu bir sorun çıkmıyordu. Bu açıdan turk.net'den mennunum.
Salondaki wifi biraz düşük sinyal alıyor, oradaki smarttv 4k netflix izlerken bazen çok nadir takılabiliyor, wifi ile dğeil kablo ile bağlamam lazımdı ama duvarları delip kablo çekmeme izin yok diye wifi ile idare ediyorum. TV bizde çok önemli bir cihaz olsaydı elektrik prizlerindne ethernet geçiren cihazlardan alırdım.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Superonline Fiber kullanıyorum.
35mbps bağlantı + Turkcell TV var, bütün kanallar açık, 109TL.

Bağlantıdan genel anlamda memnunum, 6-8ms arasında geziyor pingler. Bir problem olursa görüştüğüm ekipten tabii ki memnun değilim, Türkiye'de bellibir büyüklüğün üstündeki hiç bir firma kaliteli hizmet vermiyor. Eskiden "teknoloji uzmanı" olurdu mobil şebeke sağlayıcılarında, doğru düzgün konuşup çözebilirdin sorununu.. Şimdi VPN'le ilgili problem yaşıyorum diye spesifik bir dert anlatmak için arıyorsun, VPN'in ne olduğunu bilmeyen insanlarla dakikalarca telefonda güreşiyorsun, sonunda da "işte yasaklı sitelere girmek için değil mi" diyor.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Superonline Fiber kullanıyorum.
35mbps bağlantı + Turkcell TV var, bütün kanallar açık, 109TL.

Bağlantıdan genel anlamda memnunum, 6-8ms arasında geziyor pingler. Bir problem olursa görüştüğüm ekipten tabii ki memnun değilim, Türkiye'de bellibir büyüklüğün üstündeki hiç bir firma kaliteli hizmet vermiyor. Eskiden "teknoloji uzmanı" olurdu mobil şebeke sağlayıcılarında, doğru düzgün konuşup çözebilirdin sorununu.. Şimdi VPN'le ilgili problem yaşıyorum diye spesifik bir dert anlatmak için arıyorsun, VPN'in ne olduğunu bilmeyen insanlarla dakikalarca telefonda güreşiyorsun, sonunda da "işte yasaklı sitelere girmek için değil mi" diyor.

Kullandiginiz VPN tipini belirtmemissiniz ama;

VPN ile ilgili yasadiginiz sorunlarin sebepleri genel olarak:

- Operatorunuz CGNAT yapiyordur. (Statik IP almak disinda cozum yok buna)
- Operator VPN portlarini engelliyor olabilir,
- Operator VPN paketlerini decrypt etmeye calisiyor olabilir,
- Modeminiz ALG Passthrough desteklemiyordur, ya da siz ayarlamamissinizdir.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Kullandiginiz VPN tipini belirtmemissiniz ama;

VPN ile ilgili yasadiginiz sorunlarin sebepleri genel olarak:

- Operatorunuz CGNAT yapiyordur. (Statik IP almak disinda cozum yok buna)
- Operator VPN portlarini engelliyor olabilir,
- Operator VPN paketlerini decrypt etmeye calisiyor olabilir,
- Modeminiz ALG Passthrough desteklemiyordur, ya da siz ayarlamamissinizdir.

iPhone PPTP'ye izin vermiyor, bunu da operatör değil ben bulmak zorunda kaldım. :) Paragrafın içinde devam etmişim, genel anlamda teknoloji şirketlerinin hizmet dandikliğini anlatmak istemiştim, sorun mobilde yaşanan bir sorundu.
Bu süreçte bana VINN için kullanılacak bir exe'ye kadar sayısız alakasız saçma sapan şey gönderdiler/önerdiler.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
iPhone PPTP'ye izin vermiyor, bunu da operatör değil ben bulmak zorunda kaldım. :) Paragrafın içinde devam etmişim, genel anlamda teknoloji şirketlerinin hizmet dandikliğini anlatmak istemiştim, sorun mobilde yaşanan bir sorundu.
Bu süreçte bana VINN için kullanılacak bir exe'ye kadar sayısız alakasız saçma sapan şey gönderdiler/önerdiler.

Guvenlik sorunlari sebebiyle IOS 10 ve sonrasinda kaldirildi PPTP destegi, zaten kullandigi sifreleme algoritmalari da dandik :)
Operatorler destek servisleri teknik anlamda cok fazla bilgi vermiyor, standart normal alti kullanicilara calisiyor, bilen adam icin iskence.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Guvenlik sorunlari sebebiyle IOS 10 ve sonrasinda kaldirildi PPTP destegi, zaten kullandigi sifreleme algoritmalari da dandik :)
Operatorler destek servisleri teknik anlamda cok fazla bilgi vermiyor, standart normal alti kullanicilara calisiyor, bilen adam icin iskence.

Aynen PPTP kullandığım için kendime kzııyordum, o yüzden Vodafone'a az küfrettim. :)

Kesinlikle çok çok düşük seviye bilgi ile salıyorlar insanları destek bölümlerine. Onlara da yazık, gerçekten detay bir sorunu olanlara da.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Aynen PPTP kullandığım için kendime kzııyordum, o yüzden Vodafone'a az küfrettim. :)

Kesinlikle çok çok düşük seviye bilgi ile salıyorlar insanları destek bölümlerine. Onlara da yazık, gerçekten detay bir sorunu olanlara da.

Benim yeni modem client olarakta server olarakta cok fazla secenek destekliyor, boylece bilgisayar ya da telefona herhangi bir uygulama kurmadan, ayar yapmadan VPN calisiyor. (PPTP/L2TP/OpenVPN/WireGuard/IPSec kullaniyorum)
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Profile 17a kullaniyorsunuz;
- Hat teorik olarak maksimum 150Mbps gorebilir, sizin durumunuzda 75Mbps en yuksek rakam ama sizin degeriniz 35Mbps ayarlanms.
- Maksimum 14.5 dBm gorebilirsiniz, siz zaten 14.2 gormussunuz bu da hattinizin teknik sinirinda gezdiginizi soyluyor.

Daha fazlasini beklemeyin derim :)

Abi meslek nedir bilmiyorum ama verdiğin bilgiler için sağol,
Bu yorumun ve üstteki yorumlarını harmanlıyarak
Hattımın 150mbit alabileceğini, ama 78e sınırlandığını 14.5dbm ne işe yarar bilmiyorum ama hattımın direk 14.5 ile çalıştığını öğrendim

İnternetime bir kere daha aşık oldum, açıyım da torrenti bir şeyler indireyim :thumleft:
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Abi meslek nedir bilmiyorum ama verdiğin bilgiler için sağol,
Bu yorumun ve üstteki yorumlarını harmanlıyarak
Hattımın 150mbit alabileceğini, ama 78e sınırlandığını 14.5dbm ne işe yarar bilmiyorum ama hattımın direk 14.5 ile çalıştığını öğrendim

İnternetime bir kere daha aşık oldum, açıyım da torrenti bir şeyler indireyim :thumleft:

Meslek karisik hocam, internet ile ilgili bir is diyelim kisaca. Az biraz ingilizce, az biraz merak, cokca tecrube. dBm gurultu miktari.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Meslek karisik hocam, internet ile ilgili bir is diyelim kisaca. Az biraz ingilizce, az biraz merak, cokca tecrube. dBm gurultu miktari.

Ben de yaptığım mesleği anneme açıklayamıyorum mesela. :) iyice tuhaflaştı bizim meslek. Bir de şu an yaptığım işle ilgili bilmem gerekmeyen şeyleir de biliyorum fena oluyor, ekstra işler başıma kalıyor bazen dilimi tutamayıp akıl verince aaa sen onu da mı biliyorsun, biz bilmiyoruz o zaman sen yap diyorlar üstüme kalıyor.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Hocam kanalı değiştirmeyi Türk Telekomdaki 7. santral destek görevlisine anlatarak başardık. 8.kanal ile yayındayız. Şu an fiber falan hikaye ultra extra ışık hızında internet alıyor gibiyim :mrgreen: aynı senin dediğin gibi anlattım dedim herkes aynı yoldan giderse trafik olur bana köy yolunu patika yolları verin dedim. Sonunda telefona aktarılan yedinci santral görevlisi anladı beni tarif etti. Şu an o Asus rp-n12 ile 3. kattan yazıyorum. Anlık değeri atıyorum. Allah ne muradın varsa versin..


Ekran-Resmi-2022-01-28-02-22-34.png
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir de şu an yaptığım işle ilgili bilmem gerekmeyen şeyleir de biliyorum fena oluyor, ekstra işler başıma kalıyor bazen dilimi tutamayıp akıl verince aaa sen onu da mı biliyorsun, biz bilmiyoruz o zaman sen yap diyorlar üstüme kalıyor.

EM8H8QGWsAEAvOQ.jpg
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Hocam kanalı değiştirmeyi Türk Telekomdaki 7. santral destek görevlisine anlatarak başardık. 8.kanal ile yayındayız. Şu an fiber falan hikaye ultra extra ışık hızında internet alıyor gibiyim :mrgreen: aynı senin dediğin gibi anlattım dedim herkes aynı yoldan giderse trafik olur bana köy yolunu patika yolları verin dedim. Sonunda telefona aktarılan yedinci santral görevlisi anladı beni tarif etti. Şu an o Asus rp-n12 ile 3. kattan yazıyorum. Anlık değeri atıyorum. Allah ne muradın varsa versin..


https://i.ibb.co/ChXT8j2/Ekran-Resmi-2022-01-28-02-22-34.png

Hayirli olsun hocam, herhangi bir masraf yapmadan cozulmesine ben de sevindim, ben espresso kadar iyi anlatamiyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anket sonuçlarına göre çoğunluk Türknet kullanıyor. Taahhüdüm bitsin bende Türknete geçeceğim.

Türk Telekom 2 yıldır tecavüz ediyor, denemediği pozisyon kalmadı :)
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anket sonuçlarına göre çoğunluk Türknet kullanıyor. Taahhüdüm bitsin bende Türknete geçeceğim.

Türk Telekom 2 yıldır tecavüz ediyor, denemediği pozisyon kalmadı :)

TurkNet’e Kolay Geçiş Rehberi

Limitsiz İnternet + ev telefonuna aylık 98 TL ödüyorum.

Merhaba,

TurkNet arkadaşını getirene ve getirdiği arkadaşına bir ay bedava internet veriyor. Ben evde TurkNet’in Özgür İletişim hizmetini kullanıyorum. Sınırsız, maksimum hızlı internet var hizmetin içinde. Ayda 99,90 TL. Başka da bir para yok, hepsi bu. Taahhüt olmadığı için de kafam rahat, dilediğim zaman bir kuruş ödemeden hizmetimi kapatma ya da başka sağlayıcıya geçme özgürlüğüm var.

Ben TurkNet’ten memnunum. Sen de dene istedim. Eğer kabul edersen, bir ay bedavası var sana. Ben de seni davet ettiğim için sayende bir ay ücretsiz internet kullanacağım.

Başka sağlayıcıya taahhüdün varsa, yani internet hizmetini değiştirmen durumunda sana ceza çıkacaksa, TurkNet 120 TL’ye kadar bu cezayı karşılıyor. Daha çok ceza çıkacaksa aşağıdaki link'e tıklayarak taahhüt bitiş tarihini giriyorsun, TurkNet tarih yaklaşınca sana haber veriyor. O zaman geçiş yaparsan yine sen de ben de bu kampanyadan yararlanabiliyoruz.

Taahhütsayar: http://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=BTH20SV67TXT

Ne yapman gerekiyor?

Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum:

Davet kodu: BTH20SV67TXT

Bağlantı: https://turk.net/p/BTH20SV67TXT

Hemen davet linkine tıklayarak web üzerinden internet aboneliğini başlatabilirsin. Ya da TurkNet’in ana sayfasından başvuru butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki forma seninle yukarıda paylaştığım davet kodunu girebilirsin.

Benim mutlaka bir yetkili ile görüşerek bu işi yapmam gerekir diyorsan, 0 850 288 80 80 numaralı TurkNet çağrı merkezini ara ve abone olurken TurkNet yetkilisi ile yukarıdaki davet kodunu paylaş. Bu kadar basit. İndirimli internetini sana çıkan ilk faturaların ödenmesinden sonraki fatura döneminde kullanacaksın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst