küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
saygı duyalım arkadaşlar

ümmet abim,canım babam...ben manisadan mecit..senin gibi bir insanla tanışmaşerefine bende dahil oldum ya,,inan bu dünyada gözüm arkada kalmaz..sen bizlere motorculuğun milyarlık motorlar olmadığını,,motorculuğun insanın yüreğinde olduğu gösterdin..allah yolunu hep açık etsin..sen bizim baş tacımızsın..

Ümmet abi,,sen bizim pirimiz oldun artık..sen bize motorculuk adına bir ders verdin..biz genç motorseverlere birçok şey öğrettin..sen çok yaşa emi..sen kimselere kulak asma,,senin yaptığın iş takdir edilecektir zamanı gelince..elimden gelse senin heykelini dikerim manisaya...MECİT
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

ümmet abim,canım babam...ben manisadan mecit..senin gibi bir insanla tanışmaşerefine bende dahil oldum ya,,inan bu dünyada gözüm arkada kalmaz..sen bizlere motorculuğun milyarlık motorlar olmadığını,,motorculuğun insanın yüreğinde olduğu gösterdin..allah yolunu hep açık etsin..sen bizim baş tacımızsın..

Ümmet abi,,sen bizim pirimiz oldun artık..sen bize motorculuk adına bir ders verdin..biz genç motorseverlere birçok şey öğrettin..sen çok yaşa emi..sen kimselere kulak asma,,senin yaptığın iş takdir edilecektir zamanı gelince..elimden gelse senin heykelini dikerim manisaya...MECİT
mecit kardeş güzel şeyler yazmışsın.okuyunca tüylerim diken gibi oldu yalnız iltifat etmişsin ben yazdıklarını hakedecek birşey yaptığımı sanmıyorum.sadece motorumla çok uzun yolda km yapmak istiyorum.yazdıklarından sonra daha dikkatli olmaya çalışacağım.habarini aldım cuma günü toplantınız varmış inşallah orda görüşürüz.
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
evet ümmet abi gözümden kaçmış olabilir.boluya bidaha gezi düzenlersek senide aramızda görmeyi çok isteriz abi 10 eylülde yapılan gezi için sana ulaşamadık inşallah bidakine olur allah yeterki sağlık versin.bende seninle tanışıp yol maceralarını dinlemeyi çok isterim.
abi iyi günler boludan selamlar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolocu

evet ümmet abi gözümden kaçmış olabilir.boluya bidaha gezi düzenlersek senide aramızda görmeyi çok isteriz abi 10 eylülde yapılan gezi için sana ulaşamadık inşallah bidakine olur allah yeterki sağlık versin.bende seninle tanışıp yol maceralarını dinlemeyi çok isterim.
abi iyi günler boludan selamlar...
boludan geçerken mutlaka uğrarım bolu tabelasınıda sen çekersin olmazmı
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abiden resimler...






























MT İstanbul Grubu












,



mondial servis müdür erdinç bey



mondial iç anadolu bölgesi servis sorumlusu özgür bey



satış sonrası hizmetler müdürü Levent bey



Aliağa drag yarışlarından bir resim tekteker arif

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar eski resimlere baka baka sıkılmışsınızdır diye düşündüm sizin için yenilerini çektim bilgilerinize sunarım umarm beğenirsiniz.şimdilik manisadan gece 01 den sonra izmirden selamlar.görüşmek üzere
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ümmet abiyi yakından tanıyan kimse olumsuz birşey söylemedi bu güne kadar. ben de yakından tanıdım. ister kamyonla gitsin isterse yürüyerek gelsin kendisini her zaman severim sayarım. önce insanları tanıyın sonra yaptıklarını tartışın derim.


ha bi de sorarım reklam diyen arkadaşlara. olabilir reklam olabilir fakat size kaç milyar versek 100bin km Türkiye turu atabilirsiniz bu motorla ve tek kişi?

BRRR (barış abi) demişti: ümmet abi bmw ile dolaşsaydı şu anda onu dünya tanıyordu.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alp kardeşim olayların başını nerede başladığını ne şartlarda yaşandığını bilmediğinden birşeyler yazmışsın ümmet amca sadece bizim sitemizde değil türkiyede tüm motor sitelerinde takip ediliyor ve bilmediğin,çok yerde saygısızlık ve terbiyesizlik şeklinde tepkiler aldı bazı kendini bilmezler motoru kamyonetle taşıdığını ve bu motorun bu kadar yol yapamıyacağını iddaa ederek kendince bir şeyler yazdı ama kendisiyle karşılaşsan hikayesini kendinden dinlesen bunun azimle ve yürekle alakalı olduğunu anlayacaksın yinede ben sana kısaca bildiğim kadarını özetleyim ÜMMET AMCA 20 yıldır geziyor önceleri otostopla daha sonra farklı yollarla 7 kez ( benim bildiğim ) türkiyeyi dolaşmış ümmet amcamın sabit bir geliri yok emekli değil ailesi evi yok ben türkiyeliyim diyor memleketi sorulduğunda ve kimseye muhtaç olmadan bulabildiği yardımlarla dura kalka gidiyor motorunun bakımlarını kullandığı motorun servisleri yapıyor tabiidirki resimleride onlarla çektiriyor onların verdiği yedek parçaları nakite çevirip motora benzin koyuyor ve yola devam ediyor bazen aç bazen açıkta yatıyor bu şartlarda yolculuk yapabilen motorcu varsa konuşmaya HAK SAHİBİDİR ve reklam dersen haklısın seninde yaptığın MZ reklamı güzel olmuş binlerce km yapmış motorun eminim bu şartlarla gezmişsindir ve yüreğin ÜMMET PERKİTAN kadar büyüktür :farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
apv 41 arkadaşım

kimseye hakaret etmek gibi niyetim yok. dalga geçmek de diiil aslında. sadece eğlenmek hoşça vakit geçirmek.

bu sitenin amacından biriside bilgi sahibi olmak değilmi?

yeni başlayacak birkaç kişiye örnek te teşkil edicektir muhakkak. şimdi o resimlere bakarak mondial alan arkadaş memnun kalırsa iiiki ümit abimi takip etmişim. diycektir. ya memnun kalmayan? eminim kulak çınlatıcaktır.

allah yolunu açık etsin. daha çok gezssin.

keşke mz in reklamını yapabilsem. keşke hepinize mz aldırabilsem. bir tane alman mz den şikayeti olan varsa emin ol kendi motorumu veririm. mz i sevmeyen varmı yaaaa????

apv 41 arkadaşım

burda herkes kendi fikrini yazma serbesttir. yada ben öylemi sanıyorum? ama bu demek diiildirki kötüleyerek veya aşağılayarak. öyle bir teşebbüsüm olmadı olamazda.

bütün motorcuları seviyorum ben. kim olursa olsun.

ilgine teşekkür
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Alp arkadaşım,motosikletini hiç kullanmadan kamyonet kasasına yükle-indirle Türkiye'yi gezebilirmisin?Bu iş bile maddisini bi yana bırak sportif bir faaliyet gerektiri.Şimdi gelelim Ümmet abiye Türkiye'yi gezsin ve reklam yapsın diye para ayıracak birini bulmaya.Bu adam bu kadar medyatikmiki sınırsız kilometrelerce sponsor olsunlar.En çok motoru arıza yaparsa teknik destek verirler.Bence kalıcak yerinin ve yediği yemeğinde parasını ve artı ücret ödemeliler.Anladığım kadarıyla Ümmet abimizin yaptığı işi yapmak büyük cesaret istiyor.Çoğumuzda oturduğumuz yerden ahkam kesiyoruz.Biraz kıskanıyormuyuz ne?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
alp_tunay
bazı mesajlar gereksiz olmuş sildim ..hakarete varmadığı sürece herkes her istediğini yazar ...fikrin neyse yaz arkadaşım ...ama ümmet abi ne reklam peşinde nede para ...yolu seviyo ümmet abi ..Allah hepimizi çaşitli karekterlerde yaratmış...Ümmet abiyi ,evliya çelebiyi gezsinm diye yaratmış.. bak benden sana demesi abi buyur gel misafirim ol de gelmezsede bişi bilmiyorum ...her davete cevap veriyo ...mondial çağrıyo ona gidiyo inan yarın x bi marka çağırırsa orayada gider...saygıdeğer bi abimiz bana 2 kere uğradı ...dahada uğrayacak ben onun bi kardeşiyim ...kapım her daim açık kendisine ...gönül soframızda yeri hep daimdir..

bence önce bi tanı kendisini sora yaz nası biridir ..neden dolaşır...hatta tavsiye ederim kendisi ile yapılan bi söyleşim var ilk sayfada oku ...Biz hep aynı insan modeli görmeye alışmışız arada sıradışı kişilerde çıkıyo ...onları yadırgıyoruz...yaz kış demeden yağmur çamur demeden binlerce km yi yapmak bu işi yaparken hiç bir maddi kaynağın olmaması , normal değil
normal insan yapmaz diyoruz ama kim normal hayallerini çeşitli sebeplerden dolayı erteleyen bizlermi yoksa hayallerini her durumda uygulayan bu sıradışı kişilermi ...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abi, senin gibi güzel bir insanı tanımak benim için şereftir. Çok daha fazlasını hakediyorsun, dostluğuna ve motorculuğuna hayran kalmamak mümkün değil.
Motorcu ruhun o iri bedenine sığmayacak kadar geniş, daha söylenecek ne söz var bilemiyorum. Güzel insansın vesselam....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet arkadaşlar yeni macera 19.09.2006 salı sabahı itibarıile başladı.allah beni motor binmem için yaratmış normal koşullarda ve hava şartlarında sırasıile .turgutlu,salihli,köprübaşı,gördes,demirci,simav,gediz,çavdarhisar,kütahya,eskişehir,mahmuduye,çifteler,emirdağ,yunak,sülüklü,cihanbeyli,şereflikoçhisar,kulu,evren,kırşehir,yerköy,yozgat,alaca,çorum,merzifon,havza,kavak,samsun,çarşamba,ünye,fatsa,ordu,giresun,tirebolu,beşikdüzü,trabzon.gerisini trabzondan sonra yazarım.yolumun üstündekiler ellerini kaldırsın.dualarınız benimle olur inşallah.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Ümmet agabeyim..
İzmir toplantısı vesilesiyle seni tanıdıgıma ne kadar memnun oldum bir bilsen...Senin o koca bedeninin içindeki aslan gibi yüreğin ve insanlığın hepimize örnek olsun...
Allah yolunu açık etsin..Kazasız belasız git gel...:rendeer:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abinin MT İzmir'in 1. Yaşgünü toplantısında bizlerle olan resimleri, MT İzmir'in 1. Yıldönümü ile ilgili diğer resimleri görmek isteyenler için....
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21877

resim177zo0.jpg


Ümmet Abinin Klasik Tabela gösterme hareketi :)

resim178lq6.jpg


Bu da yeni stil tabela gösterme hareketi :) (yanlış anlaşılma olmasın işaret parnağadır :) )
resim179ou9.jpg


resim180bz0.jpg

resim181ad1.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
79
Takdir etmemek mümkün degil...Saygilarimi sunuyorum...:cat: İmrendim, gipta ile şahit oldum...

Daha bu konunun ilk sayfasini okurken, "Mondial Ümmet Abi'ye ömür boyu sponsor olmali bu maceralarinda" diye kendi kendime soyluyordum...Yani mesela "motor çatlayana kadar kullanacagim" demiş Ümmet Abi...Ben de diyorum ki...her çatlayişinda yeni motoru garanti edilsin keşke. Ve/Veya benzin masrafı karşılansın...Ne olacak? Deposu taş çatlasa 15YTL'ye doluyordur. Benzin istasyonlarıyla mi bi anlasma yapilir nasil olur bilemem ama yapilsin mesela. Ümmet Abi yedek parcayı nakite cevirmek zorunda kalmasin benzin icin...Ama aralarda farkettim bunlar tartişilmiş saniyorum.

Bu arada deginmeden edemeyecegim...Bu kadar görgü tanıgı, birebir tanıyani vs varken de çamur atmak da kime/ne tarz insana yakisir bilmiyorum yani. İsteyen bu cumlemden alacagini almak istedigi kadar alsin. 3 kelimeyle ayip, yazık ve günah olur çamur atmak. (yok reklammış yok kamyonetmiş yok bilmem neymiş) Mondial'in açısından bakarsaniz evet bundan iyi reklam mi olur? Ben Mondial'in pazarlamasinin başında olsam...Direk bir ekip tahsis ederdim...Ümmet Abi'ye, tastamam 7 Türkiye turunun birinde eşlik etmesi amacıyla veya sıfırdan baslayip butun illerimizi kapsayan tura eslik etmesi amaciyla. Ve ne bileyim "Bir motorcunun serüveni" diye bir belgesel yaptirirdim.
Bundan iyi reklam bilmiyorum Mondial icin olabilir mi? Bugun bir Çin malı motorun birakin 50 60bin km.leri...10.000 km yapmasi bile yogun hayretlerle karşılanırken bu motor ve Ümmet Abi'nin bu turu reklamlarin şahı olur. Diger yandan Ümmet Abi'nin açısından bakilacak olursa, bunca macerayı boyle bir reklam ve beklenti kaygısıyla yapmadigi gün gibi ortada.

Isteyen, düşleyen herkese nasip olsun boyle maceralar...
Sürç-i lisan ettiysem kusura bakmayin...
Maceralarin devamini merakla takip edecegim...İstanbul'da da karşılaşmak umuduyla...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst