- Katılım
- 13 May 2006
- Mesajlar
- 287
kivanctf' Alıntı:Kardes dun kayıt yaptırmısın bugun sitedeki abilere sallıyorsun . Ayıp ... Ummet abi bugun Dikiliye yanıma ugradi. Kendisiyle baya bi sohbet ettık . Yarın manisada karsına cıkar haberin olsun ...
Arkadaşa bende katılıyorum. Ümmet Perkitan Saf ve temiz bir insan... Ben Adana'da elimden geldiği kadar misafir ettim. Hiç bir sallama yok bu işte... Adam alnının teri ile aslanlar gibi geziyor. Ghost kardeşimizin yaptığı gibi oturduğu yerden ahkam kesmiyor. Bu arada Ümmet Hocanın yaptığı iş hepimize örnek olmalı. Bu bir cesarettir hemde şapka çıkarılacak cinsten...Bende Türkiye gezisi düşündüm ama işlerimin yoğunluğundan fırsatım olmadı. Kendisini takdir ediyorum ve yolu hep açık olsun diyorum. Kendisini Televizyon programıma çıkarınca zaten kendisi anlatacak ve Resimleri beraber göreceğiz. Bizler Bir aileyiz...Bunu unutmayın. Motosiklet bir kültürdür bu da unutulmamalı...