Küçük Mağaralar Vadisi

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
4 Eylül 2007
Hala çöl sıcakları yaşayan Antalya'da gözümüzü karartıp telefonlarla bir organizasyonla saat 13.00 de buluşup Güver Kanyonu çevresinde toz-toprağa bulanmaya karar veriyoruz..

Honda XL 200 : Erdem "yirmisekiz"
Jinlun Maruder 250 : Volkan "endurolife"
SkyTeam ST200 : Yücel "silves"
SkyTeam ST200 : Nezih "harduro"

Kanyon'a giden birkaç yoldan birini seçip Yücel'in bize katılmasını bekliyoruz..
1.jpg


Onu beklerken biraz fotoroman...
2.jpg


3.jpg


4.jpg


Kısa bir bekleyişten sonra Yücel'de fotoromana katılıyor..
5.jpg


6.jpg


7.jpg


Sularımızı da içtikten sonra bir solukta Güver Kanyonu'nun dibindeki küçük barajda buluyoruz kendimizi...
8.jpg


9.jpg


Bu sıcakta buz gibi su bizi kendimize getiriyor..
Mayo getirmedikleri için Volkan suya girmiyor ama Erdem dayanamayıp pantalonla dalıyor serin sulara..
10.jpg


11.jpg


12.jpg


Fazla takılmayıp motorlarımıza dönüyoruz..
13.jpg


Yolda "Ben şuraya bi bakıp geleyim." diyerek çalıların arasına dalan Yücel'in peşine takılıyoruz.
Ve "Küçük Mağaralar Vadisi"ni keşfediyoruz..
14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


Burada da define avcılarının izlerine rastlıyoruz..
Bir de barınak yapmışlar kendilerine..
Yücel "içeride sadece boş bir sepet var" diyor..
Her yere burnunu sokuyor..
Bir gün karşısında bir ayı filan bulacak..
Zavallı ayı.. :)
21.jpg


Tekrar yola koyuluyoruz ve kanyonun yüksek kısımlarına tırmanıyoruz..
Oldukça tozlu bir yoldan sonra Erdem'in ıslak pantalonu bu hale geliyor..
22.jpg


Yine fotoroman...
23.jpg


24.jpg


25.jpg


Orman yollarında gazlayıp uçuruma varıyoruz..
26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


Volkan'da bir sürü fotoğraf çekti..
Daha sonra onları da ekleyeceğiz..
31.jpg


32.jpg


33.jpg


Kayaların arasına takılı kalmış bu ağacı özgürlüğüne kavuşturmak için biraz uğraştık ama uçurumun yüksekliği gözümüzü korkuttu , başaramadık..
O ağaç bence orayı sevmiş.. Kimbilir ne günler yaşadı kanyonun bu en güzel yerinde..
34.jpg


37.jpg


35.jpg


36.jpg


38.jpg


Bu muhteşem manzara ve üç arkadaşımla vedalaşıp ben şehire akşamki iş için dönmek zorunda kalıyorum..

Onlar benden sonra Doyran Gölü'ne devam edip günün keyfini çıkarmaya devam ettiler..

Gezinin devamı ve diğer fotoğraflar onlardan gelecek..

İzlemeye devam edin..

Sevgiler...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir gezi olmuş.Yüreğinize sağlık...
Fotoğraflar için teşekkürler.

Diğer fotoğrafları da bekliyoruz:cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Fotolar süper,manzara süper,siz süpersiniz.... hepinizin ellerine ayaklarına saglık gece gece nereleri gorduk sayenızde :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
çok güzel bi gezi olmuş. daha doğrusu yine çok güzel bi gezi olmuş :mrgreen: imrenmemek elde değil
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Nezih Hocam nerelerdeydin sen.. Senin sitede durgundu..:silent: Ekipte ve eğlencede bi artış gördüm..:mrgreen: Bizi gezilerinizden mahrum bırakmayın lütfen..:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Birsürü güzel manzara fotosu çekmişsiniz. Ellerinize sağlık. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ooh süper olmuş..
bizimle paylaştıınız içinde ayrı bi teşekkürrr:cherry:
nice gezilerinize.....:)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Sayenizde harika yerler gördük teşekkürler.
Canım vatanım, bedeninde ne güzellikler saklı.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
abi resimler güzel manzaralar güzel sizler baya sempatiksiniz daha ne olsun MUHTEŞEM 4 LÜ YOLLARDA 2 yakında sinemalarda :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
nezih abi elinize ayağınıza sağlık sen olmasan bu kadar gei ve resmi göreceğimi sanmıyorum tebrikler
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hocam sanırım Volkan fotoğraf çekebilme hüneri konusunda yakında sizi geçecek.. :) Ciddi bi rakibiniz olduğunu öğrendik..:bounce:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
37
işte sky team....

öncelikle süper bir gezi olmuş..ama beni ençok sevindiren konu buralarda fazla sky team yok gördükçe mutlu oluyorum ayrıca kullanan binicilerinde hakkını verdiklerini görmek gerçekten güzel daha nice gezilerinize....birde bu kafa granajını internettenmi temin ettiniz merak ettim ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst