Küçük bir kaza da ben yaptım. Yol Şartlarına Dikkat!

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Rize'deki sel felaketini TV'lerde duymuşsunuzdur belki. Günlerdir yollar çamur içinde. Ne kadar dikkat etsem de çamurun yoğun oldu bi' yerde motor kaydı ve kontrolü kaybettim. Sol tarafıma yattım. Motorda bir kaç çizik sol kolumda bir halı saha maçında bile olabilecek bir soyulma sol elimde birkaç küçük kanama. Gerçi sol elimde hafif bir ağrı da var. Eğer devam ederse hastaneye gitmeyi düşünüyorum. Ne olur ne olmaz.

Verilmiş sadakamız varmış ki o ara arkamdaki araç yavaştı karşıdan da araba gelmiyordu. Bu arada Kaskımdaki çiziklerin kafa tasımda olmaması mutluluk verici.

Bu arada hala yolları temizleyemeyen belediye başkanımıza ve tüm çalışanlarının gözlerinden öpüyorum ;)

Yol şartlarına dikkat
Kendinize iyi bakın

Başlıktaki "da" yı bitişik yazmışım. kaza psikolojisi herhalde :) modlar düzeltirse sevinirim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
doğru.. hatırlattığınız iyi oldu...
Bu konuda size katılıyorum ciddi darbe aldı sonuçta.
Yeri değil ancak şu elinizden düşse değiştireceksiniz diyenleri de çok anlamıyorum açıkçası. Micro çatlaklar konusu tabii ancak her düşürmede kask alabilecek adam tanımıyorum.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Geçmiş olsun alkadras,ucuz atlatmışsın.O yol şartlarında motosiklete biraz ara vermek lazım.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
doğru.. hatırlattığınız iyi oldu...
Bu konuda size katılıyorum ciddi darbe aldı sonuçta.
Yeri değil ancak şu elinizden düşse değiştireceksiniz diyenleri de çok anlamıyorum açıkçası. Micro çatlaklar konusu tabii ancak her düşürmede kask alabilecek adam tanımıyorum.
geçmiş olsun.onları bende anlamıyorum.bence bu kask üreticilerinin satış arttırmak için uydurdukları bir hikaye
kafayı koruyan içerideki köpük.metre kareye 50 ton basınç alan köpük tabakası onda bir deforme oluyor
1500 tl verilen bir kask masadan yere düşecek yenisi alıncak.varmı böyle birşey?yok tabi.dalgamı geçiyorsunuz?
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
rizeye ne oldu öyle yav televizyondan takip ettiğim kadarıyla inanılmaz bir çamur deryası var temizlenmesinin de epey vakit almasını normal karşılıyorum haliyle geçmiş olsun inşallah bir daha başına gelmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst