- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 758
- Konu Yazar
- #1
Rize'deki sel felaketini TV'lerde duymuşsunuzdur belki. Günlerdir yollar çamur içinde. Ne kadar dikkat etsem de çamurun yoğun oldu bi' yerde motor kaydı ve kontrolü kaybettim. Sol tarafıma yattım. Motorda bir kaç çizik sol kolumda bir halı saha maçında bile olabilecek bir soyulma sol elimde birkaç küçük kanama. Gerçi sol elimde hafif bir ağrı da var. Eğer devam ederse hastaneye gitmeyi düşünüyorum. Ne olur ne olmaz.
Verilmiş sadakamız varmış ki o ara arkamdaki araç yavaştı karşıdan da araba gelmiyordu. Bu arada Kaskımdaki çiziklerin kafa tasımda olmaması mutluluk verici.
Bu arada hala yolları temizleyemeyen belediye başkanımıza ve tüm çalışanlarının gözlerinden öpüyorum
Yol şartlarına dikkat
Kendinize iyi bakın
Başlıktaki "da" yı bitişik yazmışım. kaza psikolojisi herhalde
modlar düzeltirse sevinirim
Verilmiş sadakamız varmış ki o ara arkamdaki araç yavaştı karşıdan da araba gelmiyordu. Bu arada Kaskımdaki çiziklerin kafa tasımda olmaması mutluluk verici.
Bu arada hala yolları temizleyemeyen belediye başkanımıza ve tüm çalışanlarının gözlerinden öpüyorum
Yol şartlarına dikkat
Kendinize iyi bakın
Başlıktaki "da" yı bitişik yazmışım. kaza psikolojisi herhalde