Küçük bir bilgi verseniz yaterli

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Abilerim Ablalarım Kadeşlerim....
Sizden bir şey rica edicem eğer kızmazsanız...
Ben 17 yaşına basmış bir gencim ve motosiklet tutkum 4 senedir devam ediyor scooter tip motosiklet kullanma şansım oldu bir kaç kez.Artık yaşımın geldiğini düşünüp kendime oturaklı güzel çekici bir motosiklet almaya karar verdim.Başlangıç motoru konusunda çok şeyler söyleniyor ama herkesin kendine uygun içine sinecek bir motosiklete binmesi gerekiyor.Bende bunu düşünereksizlere danışmaya karar verdim.
5000tl bütcem var.250cc bir motosiklet olursa ve beni tatmin ederse sevinirim.
Boyum=1.73
Kilom=95
Yaşım=17
Yaşadığım yer=Amasya
Yardımlarınızı bekliyorum lütfen...!!!:wiinkk:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
250 cc için yeterli olmayabilirsin
cbr 125 in yeni kasasını alırsın o parayla
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
gezinirken gözüme hyousung gt 250r takıldı çok güzel motosiklet kullanıcısı çok herkes aynı şeyi söylüyor çok güzel parça sıkıntısı yok ama parçaları pahalı yolda bırakmaz sıkıntı çekmezsin diyorlar sizce nasıldır...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
iyi motordur ama sana fazla gelebilir dediğim gibi,
daha acemisin, 3-5 sukıtır sürmeyle aşinalık kazanabileceğin bir motor değil
basamaklar tek tek çıkılacak
tabi ehliyeti alacaksın önce
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
niye kızalım sana???tabii bazen kendini bilmeyen tipler de var ama???kimse kimseye kızmaz normalde!önce ehliyet sonra motosiklet..
:bestmt:
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
75
250 cc büyük gelebilir diğer arkadaşların da dediği gibi önce tecrübe edineceksin vitesli motorla ufaktan başla. Yoksa çok pişman olursun 250cc cbr gibi motorlar hata affetmez ona göre. hem bütçede 125cc ile başlaman için ideal. unutma motorla bitmiyor iş. kask eldiven mont dizlik bunlar iyi para tutar. tavsiyem 125 cc ybr yada cbr ile başlayıp. ehliyetini cebine koyup, kaskını kafana takıp yollara düşmen. Allah kaza bela vermesin kardeşim...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031

Herşey son hız mı ? Daha vitesli tecrübesi olmayan birine ilan göstererek son hız 180 diyosunuz.Son hızı 120 bile olsa o motor yeni başlayana göre ağır bir motor olabilir.

Senin için en doğru seçim,0 2012 model bi cbr 125 almak olacaktır.Başlamak için en iyi motorlardan biri.Acemi olduğun için hem kolay kullanırsın hemde seni hiçbi şekilde üzmez,başın ağrımaz.(Kimse yanlış anlamasım hyo 250 2. el olacağı için temizini 5.000e bulmak zor değil,imkansız)

Fakat bunlardan önce koruma ekipmanlarınıda düşün.Kask,eldiven,dizlik,mont
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
125cc de pek ala tatmin eder merak etme :) korumalarını kaskını da alırsın 0km jelatini açılmamış cbr125 dururken neden milletin hor kullanılmış hyo sunu alayım ki hemde yeni başlıyorsun pek ala tatmin eder ve kullanımda hiç sıkıntı çekmezsin km ler geçtikden sonra üniversteye giderken alırsın 250lik :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
250R Seni aşar kardeşim. Daha Hafif bir motorsikletle başlamanı tavsiye ederim. 250R gerek kılosu gerek boyutuyla senı zorlaya bilir, gider ama kilon itibarıyla durmaya bilir. CBF 125 Le baslamanı öneririm. 10.000 Km yaptıktan sonra Acemiliğini bi nebze yendıkten sonra Hyo250R a gecebilirsin. 3 5 motor kullanmakla bitmıyor bu işler :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
eger uzaylı değilsen seninde 70 km hızla yaptığın bi kazada ölebileceğini varsaymak mantıklı

Yine Matrix deki Neo olmadığını varsayıp sana bilgisayardan bi anda 1-2 sene 10.000 km motor sürüş yetenekleri yüklemeyeceğimizide söylemek abartı olmaz.

O halde sanada 5.000 e güzel bi 125 lik almak kalır... ama yine Örümcek adam falan değilsen bi 1.000 tl ye kasak mont eldiven dizlik almak sana koymamalı diye düşünüyorum:cherry:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Büyüklüğüne güzelliğine özenme. Acemi ellerde silahdan farksız olur. Yavaş yavaş büyüt. Allah'a emanet ol.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
diyince aklima hep eski tren geliyor :)

evet aynen...85-86-87 lerde Halkalı Sirkeci banliyö trenlerinde yarı ağlamaklı bir sesle böyle başlardı kelamlar...

birde dilenci kişi meramını kağıda da basardı ve kağıdı yolcuların kucağına dizine bırakırdı...para bıraktın mı yüzü hiç gülmezdi...para bırakmadığında vicdanen kuşkuya bağlardın günü...banliyö treni dilenciliği hiç para kazandırmaz...en güzeli cami çıkışlarında veya esnaf kapısında böğüren format...esnaf müşteri varsa uzaklaştırmak için illaki eline bozuk para tutuşturur...küçükken boyacılıktan deli para kazanırdım yav...ama büyüyünce öğrendim ki çevre esnaf ve komşular babam polis diye beni tanıdıklarından babamı sevdiklerinden para verip boyatırmış ayakkabılarını...:p vs vs


son olarak arkadaşa tavsiye Bugatti Veyron...


son hız...314...:p
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Abilerim hepinize çok teşekkür ederim fakat...Bana son bir yardım daha edermisiniz...125cc-150cc kulvarında çok rakip var sizce hangisini tercih etmeliyim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Abilerim ayrıca 1000tlde koruma bütcem var bu motosiklet bütcemin haricinde 500tlde ehliyet ruhsat vb işlemler için var tabi yetmezse ekleyebilirm
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hay maşallah para var huzur var disoun yani :mrgreen::cat::rendeer: 125 -150 cc kulvarında ise çok değil hiç rakip yok yeterki sen tarzını belirle alayım kafam ağrımasın masraf ne etmeyeyim huzur içinde bineyim diyosan YBR 125:cat: biraz daha oturaklı olsun biraz daha hızlı olsun ama ben bakımlarını ihmal etmem servise sanayiyede giderim farketmez dersen CBF 150 benim tarzım race tipi parça pahalı olsun sorun değil diyosan CBR 125 gördüğün gibi hiç biri birbirinin rakibi değil :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst