Abilerim Ablalarım Kadeşlerim....
Sizden bir şey rica edicem eğer kızmazsanız...
Ben 17 yaşına basmış bir gencim ve motosiklet tutkum 4 senedir devam ediyor scooter tip motosiklet kullanma şansım oldu bir kaç kez.Artık yaşımın geldiğini düşünüp kendime oturaklı güzel çekici bir motosiklet almaya karar verdim.Başlangıç motoru konusunda çok şeyler söyleniyor ama herkesin kendine uygun içine sinecek bir motosiklete binmesi gerekiyor.Bende bunu düşünereksizlere danışmaya karar verdim.
5000tl bütcem var.250cc bir motosiklet olursa ve beni tatmin ederse sevinirim.
Boyum=1.73
Kilom=95
Yaşım=17
Yaşadığım yer=Amasya
Yardımlarınızı bekliyorum lütfen...!!!:wiinkk: