Küçük Bi Yardım ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Mt dostları motosikletimin jantlarını ve grenajını uzun bi süre önce beyaza boyamıştım fakat sıkıldım ve önündeki beyaz rengi yok ettim sprey boya ile jantlarıda eski haline çevirmek istiyorum ama üzerindeki boyayı nası çıkarıcagım hakkında hiç bi fikrim yok tiner denedim ama sanki su ile siliyormuşum gibi oldu nası çıkarabilirim bu boyayı :santa: :santa:

Boyasız Hali



Ne Yazıkki Boyalı Hali :jocolor:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tiner, solvent, bezir yağı bu muhteşem 3luden biri işini görür..tinerin de diğer türünü dene kardeşim
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
selülozik tiner kullanacaksın kardeş....
sanırım sen sentetik tiner kullanmışsın...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
jel halinde boya sökücüler var..kiloluk..10-15 tl bişey..

ama alttaki orjinal boyanıda söker...

işin zor....
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
jel halinde boya sökücüler var..kiloluk..10-15 tl bişey..

ama alttaki orjinal boyanıda söker...

işin zor....

ben de bunu yazmak için tekrar girmiştim...selülozik tiner de aynen jantın boyasını söker...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Önerdiginiz Maddeleri Nereden Temin Edecegimide Yazarsanız Daha Faydalı Olur Benim İçin Simdiden Teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikleti sat yenisini al.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
beyaz boyayı ve sentetik tineri nerden aldıysan ordan alabilirsin...

ayrıca her kelimenin baş harfini büyük yazmak için bir uğraş sarf ediyor musun:sunny:
bir program felan mı kullanıyorsun...
mesela microsoft word de cümle sonuna nokta koyup boşluk bırakınca,sonraki cümleye otomatik büyük harf ile başlıyor...öyle bir şey mi kullanıyorsun...
bak bende hiç büyük harf kullanmıyorum.... daha hızlı oluyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jantları sök benzin dökup yak :) hırdavatcilarda boyacılarda oto sanayi sitelerinde mevcut..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
156
Slm ben yardımcı olmaya çalışayım.Nasıl bir boya ile boyadın.Sprey boyamı? kutu boyamı.. Sellozik veya akrilik tiner olması farketmez.Beyaz boyanın metaliği olmaz,boyadığın boya düz boya.Sertleştirici girmediyse 1 sene sonrada tineri vursan boya kalkar.Benim bildiğim boya sökücüler plastiğe vurulmaz ama hiç denemedim.Boya sökücü astarın altına kadar boyayı kaldırır.Bunun için birde sprey astar yaptırman gerekecek ki buda fazla maliyet anlamına gelir.Sen bana dönersen ben sana yol göstericem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyaz boyayı ve sentetik tineri nerden aldıysan ordan alabilirsin...

ayrıca her kelimenin baş harfini büyük yazmak için bir uğraş sarf ediyor musun:sunny:
bir program felan mı kullanıyorsun...
mesela microsoft word de cümle sonuna nokta koyup boşluk bırakınca,sonraki cümleye otomatik büyük harf ile başlıyor...öyle bir şey mi kullanıyorsun...
bak bende hiç büyük harf kullanmıyorum.... daha hızlı oluyor...

Yok Sarf Etmiyorum Beyaz Boyayı Parcacıdan Aldım Sentetik Tineride Boyacıdan Ama Aldıgım Yerde Diger Tinerden Yoktu O Yüzden Onu Almak Zorunda Kaldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Slm ben yardımcı olmaya çalışayım.Nasıl bir boya ile boyadın.Sprey boyamı? kutu boyamı.. Sellozik veya akrilik tiner olması farketmez.Beyaz boyanın metaliği olmaz,boyadığın boya düz boya.Sertleştirici girmediyse 1 sene sonrada tineri vursan boya kalkar.Benim bildiğim boya sökücüler plastiğe vurulmaz ama hiç denemedim.Boya sökücü astarınına kadar boyayı kaldırır.Bunun için birde sprey astar yaptırman gerekecek ki buda fazla maliyet anlamına gelir.Sen bana dönersen ben sana yol göstericem.

özelden yazmaya çalıştım ama becerebildim mi bilmiyorum http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187330007 eklersen bnm için daha kolay olur.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Yok Sarf Etmiyorum Beyaz Boyayı Parcacıdan Aldım Sentetik Tineride Boyacıdan Ama Aldıgım Yerde Diger Tinerden Yoktu O Yüzden Onu Almak Zorunda Kaldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------



özelden yazmaya çalıştım ama becerebildim mi bilmiyorum http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187330007 eklersen bnm için daha kolay olur.
başka boyacılara,hırdavatcılara,nalburiyecilere sorabilirsin...kolay gelsin...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
156
Özele gerek yok burdan yazalım herkez faydalansın.Ben sana en az maliyetle ama işçilikli bu konuyu hallediyorum.

Beyaz boya ile boyadığın yerler resimden gördüğüme göre idare eder yani zımparadan sonra astar olarak kalabilir..

Boyacıya git 2 şer adet 800 - 600 sulu zımpara 2 adet 1000 lik kuru zımpara al. - 6 tl

4 tane jantlar için 2 tane granaj için sprej boyanı hangi renkte istiyorsan al - 18 tl de burası yapar.

22 tl eder 2 adet boya maske bandı etti 24 tl.

ilk önce 600 sulu zımparayla zımparala ardından 800 sulu zımparayla, kurutup temizledikten sonra 1000 lik kuru zımparayla opaklaşıncaya kadar zımparala.Sonra tekrar suyla temizleyip iyice kurula.

1 kat sprey boyayı sık. Parmağını boyadığın yere değdir.Parmağına boya bulaşmayor ama parmak izin boyada çıkıyorsa 2. katı atabilirsin tahminen 15 20 dk sonrası.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
kardes sen en iyisi bu parçaların Jantlar hariç al kurtul hiç uğraşma:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özele gerek yok burdan yazalım herkez faydalansın.Ben sana en az maliyetle ama işçilikli bu konuyu hallediyorum.

Beyaz boya ile boyadığın yerler resimden gördüğüme göre idare eder yani zımparadan sonra astar olarak kalabilir..

Boyacıya git 2 şer adet 800 - 600 sulu zımpara 2 adet 1000 lik kuru zımpara al. - 6 tl

4 tane jantlar için 2 tane granaj için sprej boyanı hangi renkte istiyorsan al - 18 tl de burası yapar.

22 tl eder 2 adet boya maske bandı etti 24 tl.

ilk önce 600 sulu zımparayla zımparala ardından 800 sulu zımparayla, kurutup temizledikten sonra 1000 lik kuru zımparayla opaklaşıncaya kadar zımparala.Sonra tekrar suyla temizleyip iyice kurula.

1 kat sprey boyayı sık. Parmağını boyadığın yere değdir.Parmağına boya bulaşmayor ama parmak izin boyada çıkıyorsa 2. katı atabilirsin tahminen 15 20 dk sonrası.
dostum beni yanlş anladın galiba ben yeniden boyamak istemiyorm jantları sadece boyayı sökmek istiyorum alttaki orjinal rengi istiyorum. Bide neden herkez ucuz yolunu anlatıyor fakir degiliim param var benim :D
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
156
dostum beni yanlş anladın galiba ben yeniden boyamak istemiyorm jantları sadece boyayı sökmek istiyorum alttaki orjinal rengi istiyorum.

O geçti artık.Tinerde sökmediyse öyle bir şansın yok malesef.Alttaki boyayı unut.Hani diyorum bir ihtimal...

Sen açık tinerle denemişsin.Açık tinerlere kalitesiz geri dönüşüm tineri karıştırıyorlar ucuz diye.Kapalı kutuda kaliteli bir tiner al dene bakalım 12 13 tl civarında 1 litre olanları.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst