Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 7 Şub 2012
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Mt dostları motosikletimin jantlarını ve grenajını uzun bi süre önce beyaza boyamıştım fakat sıkıldım ve önündeki beyaz rengi yok ettim sprey boya ile jantlarıda eski haline çevirmek istiyorum ama üzerindeki boyayı nası çıkarıcagım hakkında hiç bi fikrim yok tiner denedim ama sanki su ile siliyormuşum gibi oldu nası çıkarabilirim bu boyayı :santa: :santa:
Boyasız Hali

Ne Yazıkki Boyalı Hali :jocolor:

Boyasız Hali

Ne Yazıkki Boyalı Hali :jocolor:
