küçük ama etkili bir gezi

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
evet arkadaşlar bilgisayarın bozulması yüzünden bugun verebildim fotoları yılbasının sonraki gun salı gunu evde otururken ani bir tekefon geldi
hasan:fatih canım cok sıkıldı bişeyler yapalım mı?
fatih:eek:lum bana uyar hava iyi gibi motorlarla gezelim
hasan:ama ben motoru alamam babam vermiyor
fatih:eek:nemli değil benim arkaya oturursun hasan abidinle akifide cagıralım
hasan:tamam ben arayayım
2-3 dk sonra telefon geldi
hasan:fatih akif kızlarla bowling oynamaya gitmiş abidin geliyor tamam nereye gidecez ama
fatih:eek:lum bi yola cıkalımda buluruz biryerler
hasan:tamam o zaman saat 1.30 da abidin gilin evin onunde bulusalum
fatih:tamam
sonra biraraya geldik ve yer ararken
abidin:eek:lum benim benzin az ona gore fazla uzaga gitmeyelim
hasan:eek: zaman barışmanco parkına gidelim(10 km lik bie yol)
fatih:tamam hadi hemen gidelim
ve geziye katılanlar(fotolar eski ksr bakmayım bu gezide bisikletliydik hey gidi gunler be)
ben

hasan

abidin


bizi taşıyan kutsal varlıklar


















motorda iki kişi hafif eğimli yolda bunu yaptı sonra tek kişi duz yolda 115 yaptı kerata

















































arkadaşlar bu fotoda o demiri ben egmedim oyle gozukuyor ama onceden eğilmiş:)





karizmalar









abidindeki ders calışma aşkı cocugun motorunun altında ne cıkıyor




abidin kopek kovalıyor cacuk yerinde duramıyor ki




bi pati cekelim dedimde



toprakta hayır koymadık heryanı teker izi oldu






ve son
umarım beğenmişsinizdir
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
iyi güzel hoşda kardeşlerim ben kasklari göremedim neden se:pr::pr::pr:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
guzel bir gezi olmus nede olsa turkiyem kokuo...

ne diecektim ben yaaa:silent:

hmmm

o ilk resimlerdeki akan suyun oldugu yer ucunuzemi ait yoksa baska ortaklarinizda varmi:p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
guzel bir gezi olmus nede olsa turkiyem kokuo...

ne diecektim ben yaaa:silent:

hmmm

o ilk resimlerdeki akan suyun oldugu yer ucunuzemi ait yoksa baska ortaklarinizda varmi:p

ya orası karamana baglı fisandın koyu orda baraj varda ogun kapakları actılar ondan




ilerde boyle bi dere oluşturuyor
burdakiler sagdan sola akif(kızlarla bowlinge giden ben ve hasan(ddh)


 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çok güzel arkadaşlar .ne güzel parkınızdada:silent: stress atmışsınız:mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Motorlarınıza ve tabiki sizlerede sağlık. Paylaşım için sağolun. İyi vakit geçirmişsiniz.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
güzel gezi yapmışsınız eline sağlık foto için en kısa zamanda ehliyetine kavuşursunn :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok güzel bir gezi gibi :) samimi anlatımın için teşekkrüler.Mutlu oldum açıkcası :) Diğer gezilerinizide takip edicem.Önemli olan birlikde vakit geçirmek değilmi.eğlenmişsiniz sevindim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kask yok ehliyet yok..Birazdan fahri müfettiş arkadaşlar atlar ceza kesmeye kalkarlar sana....... :queen::queen:

Gezi güzel olmuş..Eğlenmişsiniz.... Paylaşım için teşekkür ederiz....:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar cok sağolun valla gezi mütiş oldu ilerde hasan(ddh)motor alacak o zaman gorun siz bizi abidin gilin bahcesi 30 km uzaklıkta var ordan cıkmayacaz mersin susanoglu var aklımızda konya zaten hemen surası bi yaz gelse cosacagız:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir gezi olmuş.Fotoğraflar için teşekkürler..:rendeer:

Korumalarınızı biran önce tamamlayıp,vakti gelir gelmez ehliyetinizi almanız dileğiyle..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezi olmuş ama parkta fazla takılmışsınız biraz büyüyün:queen:şaka yaptım alınmayın rahmetlinin ismini parklarda sokaklarda görmesek hatırlamayacağız bile.Mekanın cennet olsun Barış abimiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst