kubamotor yeni modeli, göze hoş geliyo

Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
yok bee alakası yok ne 2 litresi yakıyor 2 litreden fazla yakıyor ama görünüm olarak çok güzel bir motor motoruda suanda bır aksaklık cıkarmadı 1.000 km oldu herhangibir sorun yok birkaç modifikasyon yapmak ıstıyorum ama adanda bir türlü adam gibi adam bulamadım
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
3
benim çok hoşuma gitti motoru katoloklarda ve internette araştırdım görüntü kısmında sağlam bişeye benziyor 11.5 hp olması ve üsten eksantirikli yani vibrasyonu asgariye düşmesi demek bunun gibi daha çok artıları var gibi honda cbf karar vermiştim lakin madii açıdan bayabi kasacaktı vazgeçtim ve bunda karar verdim sipariş yaptım kısmetse bu hafta içinde gelecek 1000 tl önden verdim diğerini taksite böldürdüm 2500 tl gelecek aldığımda ilk izlenimlerimi paylaşırım.fiyat konusu nasıl sizce ?
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
teknik bilgiler 100 km de 2 litre yakıyorsa ve saatte 150 km re hıza çıkıyorsa doğruluğunu araştırmak lazım bence sallamışlar gibi

Hehe, 100 km de 2 litre benzin yakan ve 150 km hiz yapan motor icat edilsin, bir de 2600'e satilsin... piyasada 150 - 250 cc araliginda baska motor kalmaz :mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
3
tabiki 150 kmh yapamaz sonuçta 125 motor fazla bişeyde beklenmez benzin konusunda 100km 2 diğilde 2.5 lt yakar.halkı yanlış yönlendiriyorlar.lakin bi honda yamaha kalitesi aranmaz ama tahminim eniyi çinli diye düşünüyorum motor aksamı ve görüntü olarak diğer çinliler gibi dandik görünmüyor motora baktığında kaliteli olduğunu hissetiriyor.
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
Ben 2800 tl ye aldım motordan istediğim performansı alıyorum rahat 100 yapıyor cok hoş bir görüntüsü var depoya siyah deri diktirdim harika oldu kara yılan gibi oldu tavsiye ederim alın derim yani Adanadan arkadaşlarla buluşmak bi menderes turu yapmak ısterım doğrusu :D
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
3
FAİKİNCİ kardeş bu fiyata anahtar teslimmi yani pilaka ruhsat falanda daihilmi.motor nasıl kaç km şuan 100km hızla gideken titreşim durumu nasıl acaba anlatırmısın motor hakkında...
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
32
Anahtar teslim fiyatı 2.800 tl 2 kask ve aksesuarlar dahil herseyi onlar yaptı bir imza atmaya gittim motoru aldım 115 km/s hıza ulaştıgımda biraz titreşim yapıyor o da olağan bir titreşim sanırım hiçbir sorun yok suanda motorda keşke motor 200 cc olsaydı süper olurdu ömürlük motor bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst