- Katılım
- 18 Mar 2010
- Mesajlar
- 32
yok bee alakası yok ne 2 litresi yakıyor 2 litreden fazla yakıyor ama görünüm olarak çok güzel bir motor motoruda suanda bır aksaklık cıkarmadı 1.000 km oldu herhangibir sorun yok birkaç modifikasyon yapmak ıstıyorum ama adanda bir türlü adam gibi adam bulamadım