Kuba Kuba Strike 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Motul yağlamı kitlenmiş motor hayret.motulda kaliteli yağ benim bildiğim.
Gökhan 8tl'lik yağla kullanıyor motoru:)

8 degil. 5.9tl +kdv=7tl. Kdvsinide gider gosteriyorym. 5.9 tl ye geliyo yag :)). Cok mutluyum walla..
Not: motor dukkanin ustune kayitli..demirbas gosterdim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
38
38 diş ile torkda biraz düşüş olmadımı bayırlarda vites düşmüyormusunuz , . 40 diş sanki tam gelecek
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
muhakkak arka dişli büyük olursa dik rampalarda çekişi daha iyi olur fakat vites aralığı yine kısalır, son hız biraz düşer. Ben 38le 2 kişi rampada çıktım 2.viteste çıkıyorsan 1.viteste çıkarsın, sonuçta motor rampayı çıkar.
Tabi denemek lazım, piyasada 40 diş bulunurmu bilmem, ama dediğim gibi ben memnunum; şu an kalkışım arabalardan daha iyi, buda benim için daha önemli(43 dişle kak diyodum kakmıyodu:)) ışıklarda özellikle daha rahatım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Şimdi ben motul 5100 10/40 kullansam sorun olurmu acaba? (performans değerlerini fazlasıyla karşılıyor)
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
19
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ramzey-gy-200-on-disli-orjinal-146981526/detay/

arkadaşlar bu link deki dişli bizim motorunkiyle aynı deyilmi bu 15 diş
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar bu kewayin strike ı ön siperliği nasıl?


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Bizimde bulabilme ihtimalimiz varmıdır acaba...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Cok guzel duruyor. Ben bulamadim. Uydurma bisey aldim

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Siyah strike cok yakisikliymis
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
32
bizim bayiler önce satıyor sonra unutuyor ne satmışlardı müşteri ne ister ama nerde bana 130 liralık kaska 250 çeken bayiye ne denir bilemedim böyle insalar............
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
1486592_10152285858332940_2022180336_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

10150563_10152285858967940_1771636193_n.jpg


1797523_10152285859852940_823585194_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

1493117_10152285860007940_902207721_n.jpg


1797523_10152285859852940_823585194_n.jpg


Buda benim ilk goz agrim. Beyaz atim. Bugun, uyandirdim BP de karnini doyurdum. Sonra yikadim, sagini solunu zincirini kremledim, (yagladim) . yarin 300 km gezwcez. Hava da guzel
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
84
Kazasız belasız güzel şekilli bir makina kullanımı falan nasıl rahatmı kaç cc son hız biraz tanıt bize ne malı
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Ali tesekkur ederim kardes. Regal raptor daytona 250cc 24 beygir. Çin mali, ama sornsuz. Yolda koymayacak bir makina. Su sogutmali. Sifiri 8000 tl.
Harley dabidson tasarimcisi johny pag in tasarimi. Son hiz Ben 155 km gordum. Uzun yola ve gezilere bununla gidiyorum. Kubayi gunluk kullanda ticari is icin kullaniyorum...
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
1940023_10152287634957940_1352788994_n.jpg


1558439_10152287635202940_1467331868_n.jpg


10003888_10152287635477940_1285544171_n.jpg


10151889_10152287635877940_212254282_n.jpg


1977016_10152287636047940_1282790310_n.jpg


734398_10152287636647940_863137874_n.jpg


1975261_10152287637197940_1014959200_n.jpg


1964832_10152287639257940_1411519789_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

2517_10152287642392940_1394944275_n.jpg


1535075_10152287642872940_431312145_n.jpg


10152450_10152287643267940_2121768797_n.jpg


10152517_10152287643602940_1656229675_n.jpg


10153181_10152287644077940_1630951557_n.jpg


1978791_10152287644352940_1104471755_n.jpg


1972459_10152287644742940_1197783755_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

1511578_10152287637712940_805342638_n.jpg


1959747_10152287638092940_2054137760_n.jpg


1964940_10152287638537940_362698633_n.jpg


10006201_10152287639432940_408482886_n.jpg


1970523_10152287640552940_1761971126_n.jpg


1544512_10152287640877940_1996864259_n.jpg


1948243_10152287641922940_1104288708_n.jpg


1924731_10152287641507940_1120960136_n.jpg


1899954_10152287642142940_825045501_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Sevgili arkadaslar, bugun ankarada beypazari egriova yaylasina gezi duzenledik. Cok guzel ve keyifli gecti. Foograflari siz degerli arkadaslarimla paylasmadan edemedim...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
İdeal rolanti devri 1500 dev.dak., ama motor soğukken 1100 dev. ısınınca 1500 dev. geliyor. Yani 1100-1500dev. arası olması lazım.benim karburatör , rolanti ayarı iyi, ayarıyla hiç oynamadım ve oynatmadım;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst